سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نماینده مقام معظم رهبری در سیستان‌وبلوچستان:

خدمات ارائه شده به حوزویان شیعه و اهل سنت از افتخارات نظام است

نماینده مقام معظم رهبری در سیستان‌وبلوچستان گفت: خدمات ارائه شده به طلاب و اساتید شیعه و اهل سنت حوزه‌های علمیه استان، از افتخارات نظام جمهوری اسلامی ایران است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، به نقل از  روابط عمومی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در امور اهل سنت سیستان‌وبلوچستان، حجت الاسلام مصطفی محامی نماینده مقام معظم رهبری در سیستان‌وبلوچستان در دیدار حجت‌الاسلام حمید مهدی‌نژاد مدیر مرکز خدمات حوزه‌های علمیه استان ضمن تشکر از گزارش اقدامات صورت گرفته، اظهار داشت: خدمات ارائه شده به طلاب و اساتید شیعه و اهل سنت حوزه‌های علمیه استان، از افتخارات نظام جمهوری اسلامی ایران است.

امام جمعه زاهدان ادامه داد: در سفر علمای مسلمان کشور‌های دیگر به استان، باور این که در کشور ما علاوه بر فراهم سازی امکان تبلیغ دین و نشر آموزه‌های مذهبی و فعالیت در مساجد، تسهیلاتی هم برای طلاب و اساتید در نظر گرفته می‌شود دشوار بود.

این استاد درس خارج حوزه علمیه ضمن اشاره به اهمیت برگزاری دوره‌های آموزشی برای طلاب حوزه‌های علمیه استان، محتوا‌های ارائه شده و میزان تاثیرگذاری مطالب بر مخاطب را متذکر شد.

 محامی با اشاره به نقش مجازی شدن ارائه خدمات به مراجعین در راستای اصل تکریم، اظهار داشت: تغییر و چابک سازی ساختار مرکز خدمات حوزه‌های علمیه استان نباید به امر توسعه خدمات در استان لطمه‌ای وارد کند.

در ابتدای این دیدار، حجت‌الاسلام مهدی‌نژاد مدیر مرکز خدمات حوزه‌های علمیه سیستان‌وبلوچستان به ارائه گزارش کاملی از خدمات ارائه شده به طلاب و اساتید حوزه‌های علمیه استان در زمینه‌های بیمه، بهداشت و سلامت، مسکن، دوره‌ها و کارگاه‌های آموزشی پرداخت.

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.