سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در انتخاب شهردار کرمانشاه "شتاب زده" عمل نمی‌کنیم

عضو شورای شهر کرمانشاه گفت: در زمینه انتخاب شهردار شتاب زده عمل نمی‌کنیم و گزینه‌ها باید با دقت کافی بررسی شوند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،هاشم درویشی عضو شورای شهر کرمانشاه با اشاره به شروع جلسات بررسی گزینه‌های تصدی شهرداری کرمانشاه،افزود: خوشبختانه در این دوره کاندیدا‌هایی برای تصدی شهرداری کرمانشاه مطرح شده اند که هم از نظر تحصیلی و هم به لحاظ تجربه کاری در شرایط مطلوبی قرار دارند.

او بیان داشت: تاکنون ۲۶ گزینه برای تصدی شهرداری کرمانشاه پیشنهاد شده که در این بین برخی افراد خودشان کاندیدا شده و برخی نیز توسط اعضای شورای شهر پیشنهاد شده اند.

درویشی گفت: در مجموع، تراز افرادی که کاندیدا شده اند در این دوره در سطح خوبی قرار دارند و امیدواریم از میان این افراد بتوانیم شایسته‌ترین فرد را برای تصدی شهرداری کرمانشاه انتخاب کنیم.

او افزود: تلاش ما این است فردی بر مسند شهرداری کرمانشاه قرار گیرد که مومن به انقلاب و علاقمند به خدمت به مردم باشد و فردی که دارای توانایی خوبی در مدیریت شهری بوده و در این زمینه تجربه کافی و تخصص داشته باشد.

درویشی ادامه داد: بعید است اعضای شورای شهر در این دوره آزمون و خطا کنند، چون کرمانشاه در شرایطی نیست که فرصتی برای این کار داشته باشد و باید فردی به عنوان شهردار کرمانشاه انتخاب شود که هم از تخصص و توانایی مدیریتی و هم از تجربه کافی برای این کار برخوردار باشد.

این عضو شورای شهر کرمانشاه در خصوص زمان انتخاب شهردار هم گفت: تلاش ما سرعت بخشیدن به کارهاست، اما قطعا در بحث انتخاب شهردار کرمانشاه شتاب زده عمل نمی‌کنیم که بعدا دچار چالش‌هایی مانند استیضاح و ... نشویم.

او اظهار داشت: در حال حاضر پیگر طرح گزینه‌های تصدی شهرداری و بررسی رزومه و سوابق آن‌ها هستیم و قطعا از میان گزینه‌های متعدد پالایش صورت گرفته و نهایتا چند نفر به مرحله نهایی راه پیدا خواهند کرد و تلاش ما این است که در نهایت بهترین گزینه به عنوان شهردار کرمانشاه انتخاب شود.

انتهای پیام/ق

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.