سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بررسی مشکلات اجرایی طرح اقدام ملی مسکن تاکستان

مشکلات اجرایی طرح اقدام ملی تاکستان با حضور نمایندگان دستگاه‌های اجرایی مرتبط بررسی شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین، مرتضی طاهرخانی رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان تاکستان گفت: جهت حل مشکل اسناد اراضی طرح اقدام ملی مسکن در شهر تاکستان، مقرر شد اداره راه و شهرسازی شهرستان تاکستان نسبت به پیگیری و رفع مشکل اقدامات لازم را انجام دهد.

طاهرخانی افزود: در راستای ساماندهی وضعیت ایمنی کارگاه‏های ساختمانی مقرر شد مجری ذی‏صلاح نسبت به ارتقای سطح ایمنی کارگاهی مطابق مبحث ۱۲ مقررات ملی ساختمان اقدامات لازم را به عمل آورده و تاییدات آن را از ناظر اخذ کند و پس از تایید بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، به اداره راه و شهرسازی شهرستان تاکستان تحویل دهد.

او اضافه کرد: مقرر شد مغایرت‏هایی که نسبت به نقشه‏‌های مصوب و مشکلات اجرایی در پروژه به وجود آمده، ظرف مدت ۱۰ روز توسط مجری پروژه مرتفع و نقشه‏‌های اصلاحی به سازمان نظام مهندسی ساختمان ارسال شود.

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان تاکستان با اشاره به ضرورت ایجاد تسریع در روند انجام پروژه گفت: مجری باید در اسرع وقت نسبت به تنظیم برنامه زمان‏بندی جبرانی اقدام و پس از تایید بنیاد مسکن انقلاب اسلامی برنامه زمان‏بندی مصوب را به اداره کل راه و شهرسازی تحویل دهد.

طاهرخانی افزود: هر گونه تغییر در وضعیت اجرای پروژه شامل تغییرات سازه ای، معماری، تاسیسات مکانیکی و برقی خارج از نقشه‌های مصوب ممنوع بوده و در صورت لزوم قبل از اجرا نقشه‏‌های اصلاحیه تهیه و به تایید سازمان نظام مهندسی استان و اداره کل راه و شهرسازی برسد.

او گفت: با توجه به اینکه طرح اقدام ملی مسکن طرح اجتماعی حمایتی از سوی دولت است رعایت وحدت رویه در کیفیت اجرا، مصالح مصرفی، سرعت اجرا و سایر موارد الزامی بوده و مجری پروژه برای جلوگیری از تبعات آن باید نسبت به این موضوع اهتمام ویژه داشته باشد.

این جلسه‏ با حضور مدیران و نماینده‌هایی از اداره کل راه و شهرسازی، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، سازمان نظام مهندسی ساختمان، مجری و دستگاه نظارت پروژه و نمایندگان مالکین در محل اداره راه و شهرسازی شهرستان تاکستان برگزار شد.

انتهای پیام/ح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.