سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون صید اداره کل شیلات استان سیستان وبلوچستان:

معرفی ظرفیت های شیلاتی چابهار در بازارهای داخلی وبین المللی توسعه منطقه را به همراه دارد

معاون صید اداره کل شیلات سیستان وبلوچستان گفت:شرکت در پنجمین نمایشگاه بین المللی شیلات که در  تهران در حال برگزاری است  فرصتی برای  معرفی ظرفیت‌های شیلات  استان در بازار‌های داخلی وبین المللی است.

عطاا... رییسی معاون صید اداره کل شیلات سیستان وبلوچستان در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،   با اشاره به اینکه  شناساندن پنانسیل‌های صید وصیادی استان در کشور وبازار‌های بین المللی  یکی از نیاز‌های حوزه صیادی می‌باشد گفت: :نمایشگاهی که میتواند تعاملات توسعه‌ی درصنایع وابسته وابزیان را در کشور را در اختیار علاقه‌مندان شیلاتی می‌کند.

وی ادامه داد:۸ بندرصیادی وفعالیت بیش از ۲۶ هزار صیاد ووجود ۱ هزار شناور لنج و ۱ هزارسیصدقایق در شیلات سیستان وبلوچستان فرصتی است که توانسته است این اشتغال زایی را دراین منطقه ایجاد کند.

معاون صید اداره کل شیلات سیستان وبلوچستان با اشاره به اینکه  استان سیستان وبلوچستان در صید تن ماهیان جایگاه دوم در کشور راداریم خاطر نشان کرد:برای اولین بار صید لانگ ولاین (صید با قلاب)  وخون گیری  ماهیان گیدر در چابهارعملیاتی شده است وخود فرصتی است که بتوانیم ازاین ظرفیت در بحث اشتغال وتوسعه شیلات وصادرات را دوبرابرکنیم.

عطاا... رییسی تصریح کرد:روش حمل ونقل وجابجایی بهداشتی ماهی هادر اداره کل شیلات به بهترین نحو ممکن در حال انجام است ودرترویج این امر کارگاه‌هایی زیادی برای صیادان برگزار شده است.

معاون صید اداره کل شیلات سیستان وبلوچستان در پایان گفت:پنجمین نمایشگاه بین المللی شیلات، ابزیان، ماهیگیری، غذا‌های دریایی وصنایع وابسته در نمایشگاه بین المللی تهران از ۷ تا ۱۰ ابان در حال برگزاری است

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.