سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کمیته امداد ۴۲۵ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال مصوب دارد

مدیرکل کمیته امداد استان کرمانشاه گفت : این نهاد از محل منابع تسهیلات مختلف مانند بند ب ماده ۱۶، تبصره ۱۸ و منابع داخلی صندوق امداد ولایت در مجموع ۴۲۵ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال مصوب در سال ۱۴۰۰ دارد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، پیمان ترکمانه مدیرکل کمیته امداد استان کرمانشاه گفت : امسال اعتبارات بند ب ماده ۱۶ که ویژه نهاد حمایتی است، کمیته امداد کرمانشاه ۳۷۰ میلیارد تومان تسهیلات مصوب دارد که تاکنون ۲۸۴ میلیارد تومان تخصیص یافته از این میزان ۲۷ درصد جذب شده است.

او گفت : از محل ۲۳ میلیارد تومانی این نهاد از ماده تبصره ۱۸ هنوز هیچ اعتباری تخصیص نیافته است.

ترکمانه افزود: از محل اعتبارات ۲۸ میلیارد تومان منابع داخلی کمیته امداد تاکنون ۶ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان تخصیص یافته که همه آن جذب شده است.

او از برنامه اشتغال سه هزار نفری این نهاد توسط طرح کاربران اشتغال در سال ۱۴۰۰ خبر داد و افزود: تاکنون ۶۲۱ فرصت شغلی از این طرح در استان ایجاد شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان کرمانشاه با بیان اینکه نیم درصد از تسهیلات اشتغالزایی کشور و به تبع آن استان به کمیته امداد اختصاص می‌یابد، گفت: ۳۰ درصد اشتغال در استان و کشور کمیته امداد ایجاد می‌کند که نشان از نظارت و فرایند صحیح اشتغال این نهاد است .

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.