سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری مرحله منطقه‌ای بیست‌وسومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی

مرحله منطقه‌ای بیست‌وسومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون پرورش فکری در کرمانشاه در حال برگزاری است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، مهناز فتاحی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه، با اشاره به برگزاری مرحله منطقه‌ای بیست‌وسومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون پرورش فکری طی روز‌های ششم و دهم آبان در کرمانشاه گفت : روز اول جشنواره با شرکت شش قصه‌گوی برگزیده به صورت مجازی و زنده در سالن نمایش مرکز شماره ۴ کانون پرورش فکری کرمانشاه به اجرا در آمد و قصه گو‌های بخش‌های ملی و کلاسیک در استان معرفی و تجلیل شدند.

او گفت : در این روز "فرانک حیاتی"، با قصه "طبیب طماع"، "اعظم کرمی" با قصه "بادی که خوابش می‌آمد"، "بابک مجیدی فر" با قصه "ابر مهربان"، "طناز فلاحی"، با قصه "فِری سر به هوا"، "سوگند میرزایی" با قصه "من" و "شکیبا فرخی" با قصه "خاله کفشدوزک"به عنوان قصه گو‌های بخش ملی و کلاسیک قصه‌های خود را اجرا کرده و تجلیل شدند.

او با اشاره به برگزاری مرحله دوم جشنواره منطقه‌ای قصه گویی به شکل مجازی در روز دهم آبان در کرمانشاه، افزود: در این مرحله از جشنواره، قصه گویان بخش "آیینی و سنتی" جشنواره با حضور چهار برگزیده به قصه گویی خواهند پرداخت.

فتاحی با بیان اینکه بیست‌وسومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون پرورش فکری در بخش‌های دختران و پسران، زنان و مردان و پدربزرگ‌ها و مادربزرگ‌ها برگزار شده، افزود: این جشنواره در سه مرحله استانی، منطقه‌ای و کشوری برگزار می‌شود که در مرحله استانی آن ۴۰۰ اثر از سوی قصه گو‌های استان کرمانشاه به دبیرخانه جشنواره رسید و در نهایت پس از انجام مراحل داوری ۲۴۷ اثر راهی مرحله منطقه‌ای شد که از بین آن‌ها هم ۱۰ اثر در مرحله منطقه‌ای پذیرش شده و به مرحله کشوری راه پیدا کردند.

او ادامه داد: مرحله پایانی بیست‌وسومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی با حضور برگزیدگان مرحله منطقه‌ای همزمان با شب یلدا در تهران برگزار خواهد شد .

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.