مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه از بازگشایی مراکز کانون در استان خبر داد و گفت: مراکز کانون با رعایت کامل دستورهای بهداشتی آماده حضور کودکان و نوجوانان هستند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، مهناز فتاحی  با بیان اینکه مراکز کانون از زمان شیوع ویروس کرونا به تناسب وضعیت رنگ‌بندی استان به صورت نیمه فعال بوده اند، گفت: تمامی مراکز کانون پرورش فکری استان به مناسبت هفته ملی کودک با رعایت کامل دستورهای بهداشتی بازگشایی شده و آماده حضور کودکان و نوجوانان هستند.

فتاحی با اشاره به فعالیت مراکز کانون به صورت مجازی در روزگار کرونا، گفت: باوجود مشکلات زیاد، تلاش ما برگزاری کلاس‌ها به صورت آنلاین بوده و شاهد استقبال خوب کودکان و نوجوانان از این برنامه‌ها بودیم.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه با دعوت از کودکان و نوجوانان برای ثبت نام در مراکز کانون پرورش فکری، گفت: حضور کودکان و نوجوانان در مراکز کانون پرورشی می‌تواند شور و نشاط را در آن‌ها ایجاد کند.

فتاحی گفت: هم اکنون هزینه عضویت سالانه در مراکز کانون پرورشی استان ۱۲ هزار تومان بوده و این مبلغ برای عضویت مجازی هزار تومان است که البته فعالیت‌های اختصاصی کانون پرورشی هزینه خاص خود را دارند.

او با بیان اینکه استان کرمانشاه ۴۰ مرکز ادبی فرهنگی کانون پرورشی دارد، گفت: در استان ۳۷ مرکز ثابت، دو مرکز سیار و یک مرکز فراگیر فعال است.

فتاحی گفت: هم اکنون حدود ۱۰۰ هزار نفر از کودکان و نوجوانان استان در عضویت مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان هستند.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.