سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

طباطبایی: بسکتبال در مسیر درستی در حال حرکت است/ این رشته ورزشی به سالنی در سطح تالار آزادی نیاز دارد

رئیس فدراسیون بسکتبال در مراسم رونمایی از پیراهن تیم ملی بانوان این رشته ورزشی در خصوص مسائل مختلف این رشته توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  رامین طباطبایی رئیس فدراسیون بسکتبال کشورمان در مراسم رونمایی از پیراهن تیم ملی بسکتبال بانوان جهت حضور در مسابقات کاپ آسیا اظهار داشت: اول از همه روز جهانی مربی را به همه مربیان ورزشی که کمک کردن دانش ورزشکاران افزایش یابد تبریک عرض می‌کنم. ما در حال حاضر مسابقات کاپ آسیا بانوان را در پیش داریم که اولین مسابقات رسمی قهرمانی آسیا است که حضور داریم. در مسابقات مختلف عنوان های مختلفی کسب کرده ایم. اما برنامه تیم ملی بانوان بسکتبال کشورمان صعود به دیویژن (آ) است که بسیار برای ما حائز اهمیت است و باید این روند پیشرفت ادامه پیدا کند تا بسکتبال بانوان هم به سطح بسکتبال مردان برسند و بتوانند در مسابقات مختلف حضور پیدا کنند و توانایی های خود را به دنیای بسکتبال نشان دهند.

رئیس فدراسیون بسکتبال در خصوص بسکتبال ایران گفت: بسکتبال مسیر خود را به خوبی طی می‌کند و برنامه ای که در پیش گرفته ایم بسیار مهم و با اهمیت است. برنامه فدراسیون در این مدت پیشرفت و گسترش بسکتبال بوده است و نشانه خوب این مسیر لیگ برتر بسکتبال بانوان و مردان است که در حال حاضر در بهترین شرایط برگزار می شود و از سطح بالایی هم برخوردار هستند. آماده سازی و به روز سازی تالار بسکتبال آزادی مهم ترین مسئله ای بود که با کمک حامیان مالی توانستیم آن را انجام دهیم.

طباطبایی با بیان اینکه فدراسیون کم کاستی هایی دارد عنوان کرد: آنچه که بسکتبال ایران نیاز دارد یک سالن اضافه در تهران است که بتوانیم اردو های تیم ملی را در آن سالن برگزار کنیم و بتوانیم شرایط را بهتر از قبل دنبال کنیم با وزیر ورزش هم در این باره صحبت کرده ام که موافقت های اولیه انجام شده است تا یک سالن به سالن فدراسیون در تهران اضافه شود تا تیم های ملی ما در تمرینات با مشکل مواجه نشوند و شاهد پیشرفت تیم های ملی هم در بخش مردان و هم در بخش بانوان باشیم.

او در پایان افزود: امیدوارم تیم ملی بسکتبال بانوان کشورمان هم در مسابقات کاپ آسیا اردن خوش بدرخشند و بتوان به عنوان سرگروه به دیویژن (آ) صعود و مسیری را که باید طی شود را هموارتر کنند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.