سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کتاب «بزرگ مرد کوچک» در شهرکرد رونمایی می‌شود

کتاب «بزرگ مرد کوچک» شرح زندگی شهید نوجوان علی لندی است که در آستانه روز دانش‌آموز در چهارمحال و بختیاری رونمایی می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، محمد برزویی نویسنده کتاب «بزرگ مرد کوچک» در چهارمحال و بختیاری گفت: این کتاب، شرح زندگی شهید نوجوان علی لندی است که در آستانه۱۳ آبان ماه روز دانش‌آموز و مراسم چهلمین روز شهادتش در استان رونمایی می‌شود.

او افزود: شهید علی لندی، با تاسی گرفتن از شهدا در زمان حادثه، جان دیگران را بر خود جان خویش مقدم دانسته و برای حفظ جان آن‌ها از خود گذشتگی کرد این رفتار نشان دهنده الگو پذیری مناسب از روحیه ایثار شهداست که باید تقویت شود و بین دانش آموزان امروزی جا بیفتد.


بیشتر بخوانید


برزویی اضافه کرد: یکی از راه‌های تقویت این روحیه ایثار و از خودگذشتگی، نوشتن و خواندن خاطرات شهدا است لذا با این هدف یعنی تقویت روحیه ایثار و شهادت در بین دانش‌آموزان و دانشجویان کتاب بزرگ مرد کوچک به رشته تحریر درآمده است.

او اظهار داشت: این کتاب شامل چهار فصل زندگی نامه شهید نوجوان، کارنامه موفق شهید علی لندی، سوگ‌نامه و یادنامه می‌باشد.

برزویی تصریح کرد: در فصل سوم یعنی سوگ‌نامه اشعار ۱۵ شاعر برگزیده کشور در خصوص شهید علی لندی آمده و در یادنامه نیز تصاویر شهید به چشم می‌خورد.

او ادامه داد: در حال حاضر در مرحله هماهنگی با مسئولان فرهنگی استان و خانواده شهید هستیم که پس از تصمیم‌گیری نهایی مراتب به اطلاع عموم خواهد رسید.

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
فاطمه کارگر
۱۵:۳۹ ۱۴ دی ۱۴۰۰
چطور میشه این کتابو تهیه کرد؟