سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دریافت وا‌کسن برای تمامی واحد‌های صنفی اسدآباد

مدیر بازرسی و نظارت اتاق اصناف اسدآباد گفت: با واحد‌های صنفی که از دریافت واکسن خودداری کرده اند برخورد قانونی خواهد شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، هادی نامور، مدیر بازرسی و نظارت اتاق اصناف اسدآباد گفت: از ۵۸۶ واحد صنفی در رشته‌های مختلف بازرسی و نظارت انجام شده که در این بازرسی‌ها علاوه بر پلمب ۱۹ واحد بدون پروانه کسب تعداد ۵۱ واحد صنفی بدون پروانه کسب نیز  در سطح شهر و روستا اخطار ماده ۲۷ و ۲۸ دریافت کردند.

او تعداد ۱۴ فقره  ثبت و ارسال گزارشات تخلف واحد‌های صنفی، تعداد ۱۳ فقره  دریافت و پیگیری شکایات مردمی، ۱۱مورد  گشت‌های مشترک با ادارات مختلف از جمله ستاد صیانت فرمانداری، تعزیرات حکومتی، صنعت معدن و تجارت، اماکن نیروی انتظامی و علوم پزشکی را از دیگر اقدامات انجام شده در این بازرسی‌ها برشمرد و بیان کرد: در ماه گذشته از ۴۹  واحد نانوایی سطح شهرستان نظارت و بازرسی انجام شد که در این بازرسی‌ها پنج واحد نانوایی به علت تخلف به تعزیرات معرفی شدند.

نامور اضافه کرد: از جمله این تخلفات کم فروشی و تعطیلی غیر مجاز، عدم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و نیز اضافه کردن اجباری کنجد به نان بربری و سنگک بوده است.

او  افزود: ۱۹ واحد صنفی بدون پروانه کسب و مجوز قانونی شهرستان اسدآباد طی یک ماه گذشته پلمب شد.

نامور گفت: همشهریان اسدآباد از این پس می‌توانند هر گونه تخلفات صنفی را به شماره سامانه ۱۰۰۰۱۲۷واحد بازرسی و نظارت ارسال کنند تا در اولین فرصت کلیه گزارشات مردمی توسط بازرسان اتاق اصناف و ضابطان تعزیرات حکومتی بررسی و پیگیری شود.  

انتهای پیام/م

برچسب ها: واحد صنفی ، کرونا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
مجتبی
۱۹:۱۶ ۲۸ آبان ۱۴۰۰
بسیار عالی و تقدیر و تشکر از مدیریت آقای هادی نامور و همکاران ایشان در زمینه مبارزه با تخلفات صنفی و گران‌فروشی و ... خدا خیرتون بده