سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آغاز فعالیت مرکز رشد و نوآوری دانشگاه زنجان

مدیر روابط عمومی دانشگاه زنجان گفت:پس از استقرار کامل شرکت‌های فناور و دانش‌بنیان،مجتمع فناوری مرکز رشد و نوآوری این دانشگاه فعالیت خود را آغاز کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، سپهری مدیر روابط عمومی دانشگاه زنجان گفت: مجتمع فناوری مرکز رشد و نوآوری دانشگاه زنجان با حمایت ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان زنجان و معاونت علمی و فناوری رییس جمهور ایجاد شده است.

او ادامه داد: در این مجتمع ۸ باب کارگاه ۱۲۴ متری و ۴ باب کارگاه ۶۲ متری ایجادشده که همه آن‌ها دارای تمامی امکانات شامل سالن اصلی، دفترکار، انبار ورودی مواد اولیه، انبار محصولات تولیدی، سرویس بهداشتی و آشپزخانه با بهترین کیفیت ساخت، تجهیز و ایمنی برای فعالیت‌های تولیدی دانش‌بنیان با دسته‌بندی صنایع شیمیایی و معدنی، فلزی، غذایی و کشاورزی است.

سپهری افزود: زمین زراعی نیز با امکانات کامل آبیاری تحت فشار بارانی، آماده و درحال بهره‌برداری توسط واحد‌های فناور کشاورزی است.

مدیر روابط عمومی دانشگاه زنجان گفت: تمامی این فضا‌ها و امکانات با شرایط و تسهیلات بسیار مناسب در اختیار واحد‌های فناور مستقر در مرکز رشد و نوآوری قرار خواهند گرفت.

او افزود: با تبادل تفاهم‌نامه‌ای با معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و تخصیصص بخش اول اعتبار آن، عملیات فاز دوم توسعه این مجتمع نیز با ساخت یک باب گلخانه هزار متری برای تولیدات کشاورزی آغاز شده است.

سپهری بابیان اینکه موقعیت بسیار عالی، فضای کافی و زیرساخت‌های ایجادشده در این مجتمع، توسعه بیشتر آن را نیز با ساخت کارگاه‌ها و گلخانه‌های بیشتر میسر می‌سازد، ادامه داد: امیدواریم با مساعدت مسئولان استانی و کشوری این امر نیز محقق شود تا بتوانیم پاسخگوی تقاضای فناوران فعال در عرصه تولیدات دانش‌بنیان باشیم.

 

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.