سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استیکرهای جایگزین لینک در استوری به همه کاربران ارائه شد

استیکرهای جایگزین برای اشتراک گذاری لینک ها در اینستاگرام در دسترس همه کاربران قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از فون آرنا؛ اینستاگرام اخیرا شروع به آزمایش روش جدیدی برای اشتراک‌گذاری لینک‌ها در پلتفرم خود کرده است. اما براساس گزارش‌ها، برخی از کاربران تا همین اواخر به  این ویژگی دسترسی نداشتند. به گفته توسعه دهندگان اینستاگرام از هفته جاری، «استیکر‌های پیوند» برای همه کاربران این برنامه در هر دو پلتفرم اندروید و iOS منتشر خواهد شد.

گفته شده، استیکر‌های پیوند قرار است جایگزین اشتراک گذاری لینک‌ها که کاربران پیش از این نیز با کلیک یا کشیدن استوری‌ها به سمت بالا در آن وارد می‌شدند، شود. در ادامه این مطلب آموزش افزودن پیوند به استوری اینستاگرام، گفته شده است.

در ابتدا محتوا را در استوری خود ضبط یا آپلود کرده سپس ابزار برچسب را از نوار بالا انتخاب کنید. در این مرحله برای افزودن پیوند مورد نظر خود، روی برچسب «پیوند» کلیک کرده بعد از آن روی «انجام شد» ضربه زده و در آخرین مرحله استیکر را روی استوری خود قرار دهید. گفتنی  است که پیش از انجام این کار باید اینستاگرام خودتان را به روز رسانی کنید.

اینستاگرام همچنین به ترفند‌هایی که ممکن است استیکر پیوند دریافت کنند، مانند گزینه‌های مختلف سفارشی‌سازی برای اینکه مشخص شود وقتی شخصی روی یک پیوند ضربه می‌زند، چه چیزی را می‌بیند اشاره کرد. گفتنی است که استیکرهای پیوند را  به دلیل محدودیت‌ها نمی‌توان در فید اصلی اینستاگرام استفاده کرد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.