سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کام تلخ متخلفان جریمه شده اقتصادی

از ابتدای امسال تاکنون متخلفان اقتصادی در استان کرمانشاه بیش از ۱۷۷ میلیارد تومان جریمه نقدی شده اند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، قهرمان شاهی مدیر کل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه گفت : در هفت ماهه اول امسال در بخش کالا و خدمات ۱۲ هزار و ۴۷۲ فقره پرونده تشکیل شده است که برای متخلفان در این حوزه بیش از ۹۱۸ میلیارد و ۸۵۹ میلیون ریال جریمه صادر شده است.

او با بیان اینکه ۹۸ درصد پرونده‌های وارده در بخش کالا و خدمات مختومه شده است، گفت : بیشترین تخلفات در زمینه درج نشدن قیمت، گرانفروشی، کم فروشی و صادر نشدن فاکتور است.

او آمار پرونده ها‌ی بخش قاچاق کالا و ارز و تعهدات گمرکی را هزار و ۸۸۷ فقره عنوان کرد و افزود: در این بخش نیز قاچاقچیان به بیش از ۸۵۲ میلیارد و ۹۹۲ میلیون ریال جریمه محکوم شده اند.

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه افزود: در این مدت در بخش بهداشت و درمان و دامپزشکی نیز ۷۸۰ فقره تشکیل شده است که متخلفان به پرداخت بیش از ۲ میلیارد و ۵۱۴ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شده اند.

شاهی به جریمه ۳۰ واحد خبازی متخلف در هفت ماهه اشاره کرد و گفت: واحد‌های خبازی دارای سوابق متعدد ارتکاب تخلف در صورت تکرار تخلف با مجازات‌های سخت تری از جمله لغو پروانه و تعطیلی واحد روبه رو می‌شوند .

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.