سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بیش از ۶۵ هزار نفر در کردستان تحت پوشش بیمه روستایی هستند

مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر کردستان گفت: ۶۵ هزار و ۸۳۵ نفر بیمه شده فعال در استان تحت پوشش این صندوق هستند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج،جبار احمد پور مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر کردستان گفت: ۶۵ هزار و ۸۳۵ نفر در استان تحت پوشش این صندوق هستند و اکنون ۳ هزار و ۸۰ خانوار به صورت ماهیانه از صندوق مستمری می‌گیرند.

احمد پور  افزود:از ابتدای سال جاری ۵ هزار و ۷۴۴ عضو جدید به این صندوق جذب شده که افزایش ۵۲ درصدی عملکرد صندوق را نشان می‌دهد.

او با اشاره به اینکه طرح ملی بیمه رایگان برای خانواده‌های کم برخوردار امسال با حمایت مقام معظم رهبری و دولت اجرایی می‌شود، گفت: در این طرح ۲۴ هزار و ۵۴۲ خانوار با تشخیص نهاد‌های حمایتی به صورت رایگان بیمه می‌شوند که از این تعداد ۱۰ هزار و ۸۹۳ نفر زن و ۱۳ هزار و ۶۴۹ نفر مرد هستند؛ و با این تعداد آمار بیمه‌شده‌های صندوق تا پایان سال به حدود ۹۰ هزار نفر می‌رسد.

مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر کردستان بیان کرد: از تعداد ۳ هزار و ۸۰ نفر مستمری بگیر استان، ۸۶۲ نفر بازنشسته پیش از موعد، ۱۸۲ نفر بازنشسته سالمندی، هزار و ۷۳۳ نفر فوتی و ۳۰۳ نفر مستمری بگیر از کار افتادگی هستند.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.