سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تبادل دانشجو و استاد میان دانشگاه‌های چمران اهواز، مالزی و صربستان

رئیس دانشکده علوم ورزشی دانشگاه شهید چمران اهواز از انعقاد تفاهم نامه‌ای میان دانشگاه شهید چمران اهواز و دانشگاه‌های مالزی و صربستان خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، امین خطیبی رئیس دانشکده علوم ورزشی دانشگاه شهید چمران اهواز گفت: تفاهم‌نامه مربوط به تبادل استاد و دانشجو بین میان دانشگاه شهید چمران اهواز و دانشگاه‌های مالزی و صربستان و برگزاری همایش‌ها و سمینار‌های علمی منعقد شد.

او افزود: قراراست علاوه بر تبادل دانشجو، در مراحل بعدی برنامه‌ها و فعالیت‌های مشترک دیگری نیز داشته باشیم، اما فعلا این تفاهم نامه در راستای تبادل دانشجویان بین‌المللی منعقد شده است.

خطیبی تصریح کرد: تفاهم‌نامه دانشگاه شهید چمران اهواز با دانشگاه نیس در صربستان و دانشگاه مارای مالزی منعقد شد. دانشگاه مارای مالزی (UiTM) بزرگ‌ترین دانشگاه دولتی این کشور بوده که دارای ۲۸ دانشکده و ۳۵ پردیس در ۱۳ ایالت این کشور است. این دانشگاه در رتبه‌بندی دانشگاهی جهانی کیو اس (QS) در جایگاه ۶۵۰ قرار دارد.

رئیس دانشکده علوم ورزشی دانشگاه شهید چمران اهواز تصریح کرد: دانشگاه نیس (Niš) کشور صربستان دارای ۱۴ دانشکده و ۲۰ هزار و ۶۳۴ دانشجو در سه مقطع تحصیلی کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری است و در رتبه‌بندی جهانی کیو اس (QS) نیز در جایگاه ۱۰۰۱ قرار دارد.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.