سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استاندار یزد:

مسکن ارزان با مصالح گران ساخته نمی‌شود

فاطمی گفت: مسکن ارزان با مصالح گران ساخته نمی‌شود، باید از افزایش قیمت مصالح ساختمانی جلوگیری کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، مهران فاطمی استاندار یزد در کارگروه تنظیم بازار استان یزد از آغاز ساخت ۱۵ هزار مسکن همزمان با سفر رئیس جمهور به این استان خبر داد و گفت: این منازل قرار است با قیمت ارزان در اختیار شهروندان قرار گیرند. 

او افزود: ساخت مسکن ارزان قیمت با مصالح گران امکان پذیر نیست و باید در راستای جلوگیری از افزایش قیمت مصالح در استان تلاش کرد.

 در این نشست قیمت جدید شن و ماسه در استان اعلام شد و بر اساس گفته محمدرضا علمدار یزدی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان، از امروز هر تن شن و ماسه به قیمت ۸۷ هزار و ۴۵۰ تومان فروخته خواهد شد.

او افزود: با کسانی که قیمت مصوب را رعایت نکرده و شن و ماسه را به قیمت بالاتری بفروشند، برخورد می‌شود.

او افزود: قیمت اعلام شده حاصل نشست‌ها و جلسات فراوان با تولیدکنندگان، دست اندرکاران و دستگاه‌های مرتبط و پس از آنالیز و بررسی‌های زیاد حاصل شده است.

اعلام دستورالعمل جدید ستاد تنظیم بازار کشور و واگذاری اختیارات به استان‌ها که از مهمترین بخش‌های آن تعیین نرخ گذاری همه کالا‌ها در کارگروه تنظیم بازار استان‌ها از دیگر موضوع‌های مطرح شده در این نشست بود.

بر این اساس هرگونه قیمت گذاری و اطلاع رسانی در این حوزه تنها از طریق این کارگروه و با محوریت سازمان صمت و معاون امور اقتصادی استانداری انجام خواهد شد و هیچ دستگاه دیگری اجازه قیمت گذاری و یا اطلاع رسانی در زمینه کالا‌های اساسی و دیگر اقلام را ندارد.

انتهای پیام/ی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.