سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بهره‌برداری از پارکینگ «هشت‌آباد» مشهد تا پایان سال

پارکینگ هشت آباد که مانند پارکینگ‌های آزادی و مجد قرار است با سیستم‌های هوشمند پارکینگی فضای پارک را برای حدود ۳۵۰ خودرو در محدوده میدان‌شهدا مشهد ایجاد کند، اکنون پیشرفت ۸۰ درصدی دارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، امیرسیاوش حجازی مدیرعامل سازمان عمران شهرداری مشهد گفت: تاکنون چندین پارکینگ با ظرفیت‌های مختلف در این مناطق ساخته شده است و همچنان نیاز به پارکینگ احساس می‌شود؛ ازهمین رو، عملیات ساخت پارکینگ در میدان شهدای مشهد به عنوان یکی از ورودی‌های حرم مطهر رضوی در دستورکار قرار گرفت که یکی از آن‌ها ساخت پارکینگ هشت آباد در کنار بوستان توحید است.

او با بیان اینکه عملیات ساخت این پارکینگ هوشمند از آذر ۱۳۹۹ آغاز شده است، افزود: این پارکینگ به صورت زیرسطحی و مسقف درحال ساخت است که البته در فضای همکف آن نیز برای پارک خودرو فضا ایجاد می‌شود.

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری مشهد ادامه داد: پروژه ساخت پارکینگ هوشمند هشت آباد از پیشرفت فیزیکی ۸۰ درصدی برخوردار است و براساس برنامه زمان بندی تا پایان امسال به‌بهره برداری می‌رسد.

حجازی بیان کرد: پارکینگ هشت آباد در زمینی به مساحت ۵ هزار مترمربع و در زیربنای ۱۲ هزار مترمربع درحال ساخت است و ورودی و خروجی مجزا دارد.

او تصریح کرد: این پروژه شامل ۲۷۰ جای پارک مسقف، ۷۰ جای پارک روباز، ۳ سرویس پله، ۵ آسانسور، ۲ پله‌برقی، سامانه اعلام حریق، سامانه اطفای حریق، مدیریت دوبل، کنترل تصویری، سرویس بهداشتی و نمازخانه است.

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری مشهد تاکید کرد: این پارکینگ با استفاده از تجهیزات به روز و سامانه‌های هوشمند با اعتباری حدود ۱۲۰۰ میلیارد ریال ساخته می‌شود.

انتهای پیام//ا.د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.