سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون آموزش ابتدایی مامور رسیدگی به حادثه فوت ۴دانش‌آموز چابهاری شد

سرپرست وزارت آموزش وپرورش در پی حادثه روستای بنواسحاق بازار چابهار و درگذشت چهار دانش آموز و مصدومیت سه تن دیگر اعلام کرد:معاون آموزش ابتدایی وزارتخانه و مدیرکل آموزش وپرورش استان مأمور رسیدگی مستقیم و کامل به این موضوع و تسلای بازماندگان و مصدومین و نماینده تام الاختیار اینجانب هستند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،  علیرضا کاظمی در پیام تسلیتی در پی حادثه ناگوار «روستای بنواسحاق بازار» چابهار و درگذشت چهار کودک دانش آموز عنوان کرد: تسلیم در برابر تقدیر الهی نشانه معرفت عمیق و پایدار و مقتضای ایمان خدایی است.

وی افزود: حادثه تلخ و ناگوار ریزش دیواره خاکی در «روستای بنو اسحاق بازار» از توابع بخش پیر سهراب چابهار که در هنگام بازی کودکان منجر به درگذشت چهار کودک دانش آموز این نوگلان فقید و مصدومیت تعدادی کودک دانش آموز دیگر شد، موجب تأثر شدید و اندوه فراوان بود. اینجانب ضمن تسلیت به خانواده‌های داغدار و همکارانم در آموزش و پرورش آن منطقه، با آرزوی سلامتی مصدومین، علو درجات را برای این فرشتگان پاک آسمانی خواهانم.

کاظمی تصریح کرد: ایمنی در بازی و فعالیت‌های فوق برنامه و تفریحی حتی در خارج از ساعات آموزشی از جمله راهبرد‌هایی است که همواره مورد تأکید تمام ارکان وزارت آموزش و پرورش بوده و هست.

سرپرست آموزش و پرورش خاطرنشان کرد: امید است با تدبیر خانواده‌ها و ایفای نقش درست و بهنگام دست اندرکاران دیگر شاهد چنین اتفاقات ناگواری نباشیم.

وی افزود: حدود ۲ هفته پیش خاک برداری و انتقال خاک در این محدوده با ماشین‌آلات سنگین برای ساخت خانه‌ای انجام و یک دیوار خاکی‌مانند ایجاد شده بود. کودکان طی چند روز در این محل بازی می‌کرده‌اند که این اتفاق باعث ریزش دیواره خاکی و زیر آوار رفتن هفت کودک شد. در این حادثه چهار کودک جان باختند و سه نفر هم به بیمارستان چابهار منتقل شدند و تحت درمان و مراقبت‌های ویژه قرار گرفتند.

انتهای پیام/گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.