سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تشدید نظارت بر واحد‌های عطاری

رئیس اتاق اصناف کرمانشاه از تشدید نظارت بر واحد‌های عطاری خبر داد و گفت : عرضه هرگونه دارو و قرص غیرمجاز در عطاری‌ها تخلف است و با واحد‌های متخلف برخورد جدی خواهد شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، رضا سلیم ساسانی رئیس اتاق اصناف کرمانشاه از گشت مشترک اتاق اصناف کرمانشاه با همراهی نیروی انتظامی و پلیس اماکن برای نظارت بر واحد‌های عطاری یاد کرد و گفت : در قالب این طرح واحد‌های عطاری شهرک کرناچی مورد بازرسی و نظارت قرار گرفت.

او با اشاره به کشف مقداری متادون و قرص‌های غیرمجاز چاقی و لاغری در این واحد‌های عطاری، گفت : سه پرونده تخلف نیز برای این واحد‌ها به دلیل تقلب و عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی تشکیل شد.

رئیس اتاق اصناف کرمانشاه با بیان اینکه نظارت بر واحد‌های عطاری ادامه‌دار خواهد بود، افزود: این نظارت‌ها فقط به عطاری‌های کرناچی محدود نمی‌شود و عطاری‌های سایر نقاط شهر نیز زیر ذره‌بین معاونت غذا و دارو، اداره اماکن و بازرسی اصناف خواهد بود.

او افزود: این واحد‌ها به هیچ عنوان اجازه عرضه هیچگونه دارویی تحت عنوان کاهش و افزایش وزن، ترک مواد مخدر، داروی متادون و... را ندارند.

سلیم ساسانی از مردم هم خواست به هیچ عنوان برای دریافت دارو به عطاری‌ها مراجعه نکنند و فریب بعضی از تبلیغات این واحد‌ها را که ممکن است سلامت شهروندان را به خطر بیندازد، نخورند .

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.