فرماندار کرمانشاه با اشاره به اینکه کیفیت نان در کرمانشاه پایین است و مردم ناراضی هستند گفت : متاسفانه برنامه‌ای برای افزایش کیفیت نان نداریم و اتاق اصناف و اتحادیه خبازان که متولی این امر هستند باید کمیته‌ای کیفی برای رسیدگی به این موضوع مهم تشکیل دهند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، فضل‌الله رنجبر فرماندار کرمانشاه رضایتمندی مردم در نظام جمهوری اسلامی را یکی از اولویت‌های اساسی دانست و گفت : امروز مردم کرمانشاه از خدمات نانوایی‌ها رضایت ندارند که باید این مشکلات در اسرع وقت حل شود.

او ضمن تایید بر اینکه خبازی‌ها هم مشکلاتی دارند گفت : وجود این مشکلات دلیل نمی‌شود که نانوا نان بی کیفیت تولید کند و به مردم بفروشد و یا اینکه در نانوایی‌ها شاهد کم کاری، کم فروشی و یا رعایت نکردن نظافت محیطی باشیم.

رنجبر با اشاره به اینکه اتاق اصناف و اتحادیه نانوایان باید هر چه سریعتر برنامه‌ای برای افرایش کیفیت تولید نان در کرمانشاه ارائه کنند افزود: در این کمیته کیفی نمایندگانی از ادارات غله، بهداشت، استاندارد، اتحادیه، فرمانداری و چند خبازی با تجربه دعوت شود تا در جلسات مستمر و دائمی مشکلات را استخراج و برای آن‌ها راهکار عملیاتی ارائه دهند.

فرماندار کرمانشاه بر ادامه و تشدید نظارت بر خبازی‌ها تاکید کرد و افزود: خبازی‌های متخلف باید بدانند که به طور دائم رصد می‌شوند و این در حالی است که تا الان با حدود ۳۰ خبازی برخورد کردیم و این برخورد‌ها ادامه خواهد داشت.

او با اشاره به اینکه مسئولیت ساماندهی سهمیه آرد بر عهده اداره غله است گفت: باوجود اینکه تعداد خبازی‌های زیادی در کرمانشاه داریم، اما متاسفانه وضعیت سهمیه آرد ما معلوم نیست که باید نانوایی‌های با سهمیه کم مشخص شوند تا نسبت به رفع مشکلات آن‌ها اقدام گردد.

رنجبر بر حل مشکل سهمیه آرد در ۳۲ روستای بخش مرکزی با بیش از چهار هزار و ۵۰۰ نفر جمعیت هم تاکید کرد و گفت: یک نماینده از فرمانداری به همراه نماینده اداره غله باید به این ۳۲ روستا رفته و مشکلات خبازی و سهمیه آرد در این روستا‌ها را مشخص و گزارش کنند تا تصمیمات بعدی درباره مشکلات آن‌ها اتخاذ شود .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.