سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

راه اندازی مرکز جمع آوری حیوانات مزاحم در بهشت سکینه

رئیس سازمان مدیریت آرامستان‌های شهرداری کرج از احداث مرکز جمع آوری و نگهداری موقت حیوانات مزاحم در آرامستان بهشت سکینه (س) خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، حمیدرضا عسگری، رئیس سازمان مدیریت آرامستان‌های شهرداری کرج گفت: با توجه به دریافت شکایات متعدد و اعتراضات مردمی از حضور حیوانات مزاحم (سگ‌های بلاصاحب) وبه منظور ایجاد امنیت زائران اهل قبور، مرکز جمع‌آوری و نگهداری موقت حیوانات مزاحم در آرامستان بهشت سکینه (س) راه‌اندازی شد.

رئیس سازمان مدیریت آرامستان‌های شهرداری کرج افزود: با توجه به موقعیت جغرافیایی آرامستان بهشت سکینه (س)، متأسفانه روزانه شاهد حیوانات مزاحم (سگ‌های ولگرد) در قطعات مختلف هستیم که شرایط تردد و امنیت زائران اهل قبور و خانواده متوفی را با دغدغه و نگرانی مواجه کرده و از طرفی دیگر محلی برای ابراز احساسات جمعی از دوستداران و حامیان حیوانات شده است.

او افزود: دوستداران حیوانات با غذا دادن به سگ های بلاصاحب باعث افزایش جمعیت آن ها شده اند.

عسگری گفت: شهروندان ضمن خودداری از غذا دادن به حیوانات مزاحم در مجموعه آرامستان، در صورت مشاهده سگ‌های بلا صاحب از طریق شماره تلفن ۱۵۳۰ و یا سامانه پیام کوتاه ۲۰۰۰۱۵۳۰ همکاران سازمان را برای جمع‌آوری و انتقال مطلع کنند.

انتهای پیام/ ر .ن

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.