ماهانه چهار میلیارد ریال صرف جمع آوری سگ های ولگرد کرج می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، شهروند خبرنگارمان طی تماسی از پرسه زنی سگ های ولگرد در منطقه آق تپه خبر داد که از جمله مشکلاتی محسوب می شود که از دهه های قبل دامنگیر کرجی ها بوده است.

تعدادی از شهروندان با اخته کردن و جمع سگ های ولگرد مخالف هستند و برخی دیگر نیز از پرسه زنی سگ ها ابراز نگرانی می کنند این موضوع باعث شده که به نظر برسد مشکل یادشده پیش از هر اقدامی نیاز به پایش فرهنگی دارد.

مسیبی، رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری کرج در این باره با بیان این که مشکلات سگ های ولگرد در سطح شهر را انکار نمی کنیم، گفت: شهرداری کرج در این خصوص دارای نواقصی است اما چهار قرارداد برای جمع آوری سگ های ولگرد داریم که ارزش هر کدام صد میلیون تومان است.

او افزود: درحال حاضر بیشتر از این نمی توانیم هزینه کنیم ما کم کاری نمی کنیم، بضاعت مان کم است.

مسیبی با بیان این که به زودی ظرفیت نگهداری سگ های ولگرد را به هزار قلاده می رسانیم، گفت: هفته گذشته که برای جمع آوری سگ های ولگرد رفته بودیم، افرادی که خود را حامی حیوانات می خواندند با ما درگیر شدند.

او افزود: بعضی حامی نماها به سگ های ولگرد پلاک می زنند که شهرداری نتواند اخته نبودن آن ها را تشخیص دهد.

رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری کرج  گفت: ماهانه چهارصد میلیون تومان صرف زنده گیری، عقیم سازی و واکسیناسیون سگ های ولگرد می شود.

او افزود: روزانه بیست تا سی قلاده سگ وارد مرکز نگهداری حلقه دره می شود و از آن طرف تعدادی از سگ ها به سازمان های مردم نهاد و اشخاص واگذار می شود.

انتهای پیام/د.خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.