سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جمع آوری بیش از ۳ هزار متر مکعب ماسه بادی از سطح محور‌های مواصلاتی شهرستان زهک

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای زهک گفت: ۳هزار و ۵۰۰ متر مکعب ماسه بادی در ۲۴ ساعت گذشته از سطح محور‌های مواصلاتی شهرستان زهک جمع آوری شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، حامد سروری نیا رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای زهک  در تداوم طوفان‌های ۱۲۰ روزه سیستان شاهد شدت گرفتن این پدیده در شبانه روز گذشته همراه با گرد و خاک شدید در منطقه بودیم که  سبب کاهش دید افقی در مسیر‌های ترانزیتی زهک به پایانه مرزی میلک، زهک به هامون و همچنین مسیر روستایی دهنو این شهرستان شد.

وی ادامه داد: با اعلام سازمان هواشناسی مبنی بر شدت بروز طوفان بلافاصله نیرو‌های راهداری شمال استان با تجهیزات و امکانات کامل در مسیر‌های سیستان مستقر و در کمترین زمان تمامی مسیر‌های مسدود شده ناشی از طوفان را بازگشایی نمودند.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان زهک تصریح کرد: همکاران راهداری با روحیه جهادی و تلاش شبانه روزی در خدمت مردم هستند و امیدواریم رانندگان با توجه به تداوم طوفان نیز احتیاط کافی برای تردد در جاده‌ها را داشته باشند.

سروری نیابا بیان اینکه شهروندان با سامانه‌های برخط سفر‌های خود را مدیریت کنند، بیان کرد: سامانه تلفنی و پیامکی ۱۴۱ به عنوان ابزار‌های ارتباطی شهروندان جهت اطلاع یابی از آخرین وضعیت ترافیکی محور‌های مواصلاتی، شرایط آب و هوایی، انسداد و رخداد‌های جاده‌ای فعال است.

انتهای پیام/گ

 

برچسب ها: ماسه بادی ، طوفان 120
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.