رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان زهک از حمل و جمع آوری ۱۲۰ هزارمتر مکعب ماسه بادی از سطح محور‌های مواصلاتی این شهرستان در ۶ماهه نخست امسال خبر داد.

حامد سروری نیا رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان زهک  در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، گفت:وزش باد‌های شدید همراه با گرد و خاک در بسیاری از روز‌های  امسال در منطقه سیستان به ویژه شهرستان زهک سبب شد راهداران به منظور جلوگیری از تردد کاربران جاده‌ای در روز‌ها متمادی به صورت شبانه روزی اقدام به ماسه روبی محور‌ها نمایند.

وی با اشاره به ضرورت برقراری تردد در تمامی ایام سال گفت: با توجه به اهمیت حفظ ارتباطات و تداوم جریان پیوسته شبکه حمل و نقل جاده‌ای در تمامی ایام سال به ویژه در فصل تابستان راهداران شهرستان زهک با بسیج امکانات در زمان طوفان‌های شن همواره سعی کرده اند خللی در تردد شهروندان ایجاد نشود.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان زهک تصریح کرد: همچنین نظر به ارائه خدمات مطلوب به مردم شریف شهرستان، همکاران ما در ۶ ماهه نخست امسال  علاوه بر محور‌های مواصلاتی در محدوده منازل مسکونی روستا‌های محمد شاه کرم و قلعه کنگ و محدوده دیوار هنگ‌مرزی میلک نیز اقدام به جمع آوری شن‌های روان کردند که طوفان‌چند ساله سبب ایجاد مشکلات متعدد به ویژه در تردد عادی روستائیان گرامی شده بود.

وی با بیان اینکه شهرستان زهک دارای ۱۳ نقطه حادثه خیز از نظر طوفان شن است، گفت: راهداران این شهرستان همواره با عملکرد مطلوب خود نشان داده اند با خدمت رسانی نقش موثری در تامین ایمنی و راحتی سفر‌های هموطنان در طول راه‌های منطقه دارند و در این مسیر از هیچ کوششی دریغ نداشته اند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار