سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بازگشت کارخانه فولاد یاسوج به چرخه تولید؛ ۲۵۰ نیرو به میدان کار بازگشتند

بزرگترین کارخانه فولاد کهگیلویه بویراحمد با حضور سرمایه گذار جدید به چرخه تولید بازگشت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، این صنعت مهم دو سال پیش به علت ضعف مدیریت و مشکلات مالی با ظرفیت تولید ماهانه ۶ هزار تن شمش فولاد راکد و ۲۵۰ نیروی کار بدون دریافت حقوق و مزایای خود خانه نشین کرد تا اینکه بازسازی کارخانه فولاد یاسوج در واپسین روز‌های (اسفند) ۹۹ به همت دولت و با هدف تحقق شعار سال در دستور کار قرار گرفت.
 
کارخانه راکد فولاد بویراحمد به همت سرمایه گذارغیر بومی از تملک سرمایه گذار بومی خارج و با حداقل ۲۵۰ نفر نیروی کار مستقیم در سه شیفت کاری وارد چرخه تولید کشور شد.

راه اندازی مجدد این کارخانه علاوه بر تامین مواد اولیه کارخانجات درمناطق مختلف کشور، جان دوباره به صنعت فولاد کشور داد.
 
جابریان مالک و مدیر عامل جدید این کارخانه گفت: تا کنون ۳۰۰ میلیارد تومان هزینه این کارخانه شده و درحال حاضر با بازگشت ۲۵۰ نیروی کار به این کارخانه نه تنها تولیدرونق گرفت، بلکه کهگیلویه و بویراحمد در زمینه تامین این محصول خودکفا شد.

او با اشاره به اینکه روزانه ۲۳۰ تن شمش فولادی در این کارخانه تولید می‌شود، افزود: قرار است تا یک ما ه آینده با راه اندازی فاز جدید علاوه براینکه شمش‌های فولادی به محصول تبدیل می‌شود با رایزنی‌هایی که انجام شده، محصولات این کارخانه به کشور‌های حاشیه خلیج فارس صادر و ارز آوری ایجاد کند.
 
جابریان گفت: فاز دوم تولید این کارخانه هم تا یک ماه آینده راه اندازی می‌شود که برای ۲۰۰ نفر دیگر شغل ایجاد می‌شود و ظرفیت تولید روزانه هم به ۴۰۰ تن در روز می‌رسد. 
 
 
انتهای پیام/ع
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.