سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

لیگ برتر فوتسال؛

گیتی پسندی‌ها هم چنان روی نوار پیروزی/ ساوجی‌ها صدر را از مس پس گرفتند

هفته ششم مسابقات لیگ برتر فوتسال امشب با پیروزی پر گل گیتی پسندی‌ها به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، هفته ششم مسابقات لیگ برتر فوتسال امروز با انجام ۴ مسابقه در شهر‌های مختلف کشور برگزار شد. دیدار تیم‌های فولاد زرند ایرانیان و ملی حفاری اهواز به دلیل نداشتن تست PCR بازیکنان ملی حفاری از سوی سازمان لیگ فوتسال لغو و کمیته انضباطی باید درباره این مسابقه تصمیم گیری کند.

در ۴ مسابقه‌ای که امروز برگزار شد و در اولین و حساس‌ترین بازی ابتدا ۲ تیم گیتی پسند اصفهان و مجتمع فردوس قم از ساعت ۱۶:۳۰ به مصاف هم رفتند و در پایان شاگردان محمد کشاورز در تیم گیتی پسند موفق شدند حریف خود را با نتیجه پر گل ۹ بر ۲ شکست دهند. در این مسابقه که به میزبانی گیتی پسند و در سالن پیروزی اصفهان برگزار شد، سعید احمد عباسی (۳گل)، فرهاد توکلی، میثم خیام، طا‌ها مرتضوی، مهدی مهدی خانی و سجاد موسوی موفق شدند برای گیتی پسند گلزنی کنند و گل‌های فردوس قم هم توسط مهران رضاپور و سید حسین رضوی به ثمر رسید.

در دیگر بازی امروز تیم‌های چیپس کامل مشهد و سن ایچ ساوه رو در روی هم قرار گرفتند و در پایان ساوجی‌ها موفق شدند با نتیجه ۴ بر یک از سد حریف خود عبور کرده و با ۱۸ امتیاز در صدر جدول مسابقات لیگ برتر قرار گرفت. این بازی به میزبانی چیپس کامل و در سالن کارگران قاسم آباد مشهد برگزار شد. گل‌های سن ایچ را در این مسابقه علیرضا جوان (۲گل)، علی مروتی و علی رستمی به ثمر رساندند و تک گل چیپس کامل هم توسط ناصر حاجی وارد دروازه سن ایچ کرد.


بیشتر بخوانید


در دیگر بازی مهم امشب کراپ الوند قزوین مقابل راگای تهران قرار گرفت و در پایان شاگردان جواد اصغری مقدم در تیم کراپ موفق شدند با نتیجه ۴ بر یک حریف خود را شکست دهند. این مسابقه به میزبانی کراپ و در سالن یادگار امام (ره) قزوین برگزار شد. در آخرین بازی امشب هم ۲ تیم مقاومت البرز و شهروند ساری به مصاف هم رفتند و در پایان مقاومت توانست با نتیجه ۳ بر یک از سد ساروی‌ها عبور کرده و هم چنان وضعیت خود را در جدول بهبود ببخشد.

پس از پایان مسابقات هفته ششم لیگ برتر فوتسال تیم سن ایچ ساوه با ۱۸ امتیاز در صدر جدول قرار دارد و تیم‌های گیتی پسند اصفهان و مس سونگون هم با ۱۵ امتیاز و با توجه به تفاضل گل بهتر در رده‌های دوم و سوم جای گرفته اند.

با اعلام سازمان لیگ برتر فوتسال رقابت‌های هفته هفتم روز‌های پنجشنبه و جمعه هفته آینده (ششم و هفتم آبان ماه) در شهر‌های مختلف کشور برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.