تیم فوتسال شهروند ساری برای ادامه مسابقات لیگ برتر با مشکلات فراوانی رو به رو است.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم فوتسال شهروند ساری، یکی از با سابقه‌ترین باشگاه‌های لیگ برتری کشورمان این روز‌ها اصلا در وضعیت خوبی قرار ندارد. آن‌ها در ۵ هفته گذشته مسابقات لیگ برتر فقط یک امتیاز به دست آورده اند و در انتهای جدول قرار دارند.

از همین رو شنیده می‌شود به دلیل بی توجهی برخی مسئولان استان مازندران، تیم فوتسال شهروند ساری قصد دارد از ادامه رقابت‌های لیگ برتر انصراف داده تا بیشتر از این بر مشکلات باشگاه افزوده نشود.

سعید نجاریان، مدیر عامل تیم فوتسال شهروند ساری نزدیک به ۲۰ سال می‌شود که موفق شده است این تیم را در رقابت‌های لیگ برتر حفظ کند. گویا طاقت این مدیرعامل بعد از ۲ دهه حضور در لیگ برتر فوتسال لبریز شده و تصمیم گرفته است عطای این باشگاه را به لقایش بخشیده و برای همیشه قید تیم‌داری در لیگ برتر را بزند.

بازی‌های شهروند ساری باید در سالن شهید سیدرسول حسینی برگزار شوند، اما به دلیل بدهی این باشگاه به اداره برق مازندران مسئولان، برق و سیستم روشنایی این سالن را قطع کرده اند و تا زمان پرداخت نشدن هزینه، سیستم‌های این سالن را وصل نخواهند کرد. سالن سیدرسول حسینی سال‌ها می‌شود که نیاز به تعمیر و تجهیز اساسی دارد، اما به دلیل هزینه‌های سنگین و حمایت نشدن مالی بازی‌های این تیم به سالن دیگری منتقل شده اند.


بیشتر بخوانید


تیم فوتسال شهروند ساری در هفته ششم رقابت‌های لیگ برتر روز جمعه در دیداری سخت و دشوار باید از ساعت ۱۷ به مصاف مقاومت البرز برود. این دیدار به میزبانی مقاومت و در سالن بدون تماشاگر انقلاب کرج برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار