سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فعالیت با روحیه جهادی رمز رفع مشکلات آبادان

خطیب جمعه آبادان از مسئولین این شهرستان خواست تا برای رفع مشکلات این شهرستان با روحیه ای جهادی فعالیت کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ، خبرگزاری صدا و سیما مرکز آبادان حجت‌الاسلام عبدالحسین غبیشاوی در خطبه‌های نماز جمعه آبادان گفت: :در دولت کنونی فضا برای کار کردن جهادی فراهم است و انتظار می‌رود مسئولان ادارات با روحیه جهادی عمل کنند تا در کنار آن با انجام فعالیت های فرهنگی و مطالبه گری مشکلات آبادان رفع و یا به کمترین میزان خود برسد.

او با بیان اینکه حق شهرهای آبادان و خرمشهر به درستی ادا نشده است افزود: وقتی فردی وارد می‌شود می‌بیند هنوز محرومیت وجود دارد و کارهای زیربنایی و حتی ظاهری مربوط به خیابان‌ها و معابر باقی مانده است.

حجت الاسلام غبیشاوی مسئولیت امام جمعه مخصوصا در شهری همچون آبادان با محرومیت‌های شدید را مسئولیتی سنگین دانست و بیان کرد : اولویت هر امام جمعه ساماندهی معضلات و مشکلات فرهنگی است که قرار است قدم های زیادی در این راه برداشته شود.

او ادامه داد: امروز در سراسر کشور نماز جمعه مجددا برگزار شده است و در طول تاریخ جریان تشیع تقریبا از این نعمت محروم بوده است اما به فضل خدا و مجاهدت‌های حضرت امام (ره) و همچنین شهدای عزیز ما یکی از نعمت‌های انقلاب واقعه نماز جمعه است.

امام جمعه آبادان همچنین با  تبریک هفته وحدت و میلاد امام صادق (ع) گفت : جامعه امروز بشری به تعالیم پیامبر اکرم نیاز جدی دارد.

انتهای پیام / ا

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.