سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اعطای نشان افتخار روز اراک به وزیر ورزش و جوانان

در همایش پیاده‌روی در دره گردوی اراک نشان افتخار روز اراک به وزیر ورزش و جوانان اعطا شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،  در همایش پیاده‌روی در دره گردوی اراک به مناسبت هفته فرهنگی و روز اراک "نشان افتخار روز اراک" که از سوی سازمان فرهنگی، هنری شهرداری اراک به نخبگان شهر اهدا می‌شود به سید حمید سجادی هزاوه وزیر اراکی ورزش و جوانان اعطا شد.

روز ۲۸ مرداد که سالروز صدارت امیرکبیر است روز اراک و آغاز هفته فرهنگی اراک است که به منظور معرفی بهتر ظرفیت‌های شهر اراک و تقویت هویت فرهنگی اجتماعی این شهر نامگذاری شده و به این مناسبت ویژه برنامه‌ها اجرا می‌شوند.

همایش پیاده‌روی در دره گردوی اراک در سومین روز هفته اراک برگزار شد و سید حمید سجادی هزاوه وزیر ورزش و جوانان که از دیروز وارد استان مرکزی شده در این همایش شرکت کرد.

وزیر ورزش و جوانان سپس سالن تیراندازی شهر اراک را که به نام شهید سعید مجیدی ازسرداران ورزشکار با اخلاق و حرفه‌ای در رشته تیراندازی است را با ۲۱ خط هدف استاندارد افتتاح کرد.

او بعد از آن به شهر خمین رفت و در زادگاه امام خمینی (ره) مجتمع ورزشی فرهنگی خورشید خمین را که با هزینه‌ای بالغ بر ۲۵۰ میلیارد ریال از سوی بخش خصوصی ایجاد شده افتتاح کرد.

انتهای پیام / ج

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.