سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بازدید ۲۴۰ هزار گردشگر داخلی و خارجی از جاذبه‌های استان سمنان

سرپرست معاونت گردشگری و سرمایه‌گذاری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان از انجام بیش از یک هزار بازدید نظارتی از تأسیسات گردشگری استان در ۶ ماهه نخست امسال خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، محمد طاهریان سرپرست معاونت گردشگری و سرمایه‌گذاری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان از بازدید ۲۴۰ هزار و ۴۶۹ گردشگر داخلی و خارجی از جاذبه‌های استان سمنان خبر داد و گفت : بسترسازی برای افزایش سفر‌ها و ماندگاری مسافران به رونق این صنعت در استان کمک می‌کند.

او ادامه داد: یک هزار و ۵۱ بازدید از تأسیسات و مراکز گردشگری از جمله هتل‌ها، اقامتگاه‌های بوم‌گردی و سنتی، رستوران‌ها، سفره‌خانه‌های سنتی، دفاتر خدمات مسافرتی، مناطق نمونه گردشگری، خانه مسافرها، مراکز تفریحی و ... انجام شد.

سرپرست معاونت گردشگری و سرمایه‌گذاری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان افزود: با توجه به شیوع کرونا میزان بازدید‌ها نسبت به گذشته افزایش یافته و بر این اساس تا کنون ۲۶ مورد تذکر و ۲۴ مورد اخطار به تأسیسات گردشگری داده شده و این بازدید‌های نظارتی منجر به تعطیلی ۳ واحد گردشگری شد.

طاهریان ادامه داد: بر اساس این بازدید‌های نظارتی ۵ واحد گردشگری نیز مورد تشویق قرار گرفتند.

سرپرست معاونت گردشگری و سرمایه‌گذاری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان از بازدید ۲۴۰ هزار و ۴۶۹ گردشگر داخلی و خارجی از جاذبه‌های استان سمنان در شش ماهه نخست امسال نیز خبر داد و افزود: این استان از پتانسیل بالایی در حوزه صنعت گردشگری برخوردار است.

انتهای پیام / ن 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.