سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

با حضور وزیر ورزش و جوانان انجام شد؛

کلنگ زنی و افتتاح چند طرح در محلات

با حضور سجادی هزاوه چند طرح ورزشی در شهرستان محلات کلنگ زنی و یا به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، با حضور سید حمید سجادی هزاوه وزیر ورزش و جوانان، حجت الاسلام سلیمی نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی و مسئولین استانی و شهرستانی، چند طرح ورزشی در شهرستان محلات کلنگ زنی و یا افتتاح و به بهره برداری رسید.

وزر ورزش و جوانان در شهر محلات سالن یک هزار نفری ورزشی شهید حاج قاسم سلیمانی با اعتباری بالغ بر هفت میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان در شهر محلات را افتتاح کرد.

سجادی هزاوه در شهر نیم ور محلات کلنگ احداث ۲۰ واحد مسکونی مددجویان کمیته امداد امام خمینی، با کمک خیر نیکوکار حاج عباس کربلایی به زمین زد.

او دردیدار از مجموعه ورزشی باقراباد، کلنگ زمین چمن مصنوعی و احداث باشگاه بدنسازی ورزشی با کلیه تجهیزات توسط خیرین نیکوکار برادران عرب، برادران پورحسنی و برادران سالاری در باقرآباد را به زمین زد و در یادواره شهدای ورزشکار شهرستان محلات حضور یافت و به مقام شامخ شهدای ورزشکار ادای احترام کرد.

سجادی وزیر ورزش و جوانان در جریان این سفر در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، گفت: می‌توان اقداماتی در پیش برد پروژه‌های ورزشی شهرستان محلات میتوان انجام داد، از جمله در خصوص زمین چمن مصنوعی که قرار بود به بهره برداری برسد اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی شرایط حقوقی این زمین را جهت ساخت و ساز و واگذاری انجام خواهد داد.

سجادی افزود: با توجه به اعلام خیرین در خصوص آمادگی سرمایه گذاری و نقدینگی در طرح‌های ورزشی، ما نیز باید شرایط حقوقی را فراهم کنیم که انشالله کمتر از یک ماه دیگر این تفاهمنامه جهت شروع به کار تنظیم و به امضا خواهد رسید.

او در خصوص افتتاح سالن هزار نفری شهید سلیمانی شهرستان محلات هم گفت: این سالن ورزشی بسیار زیبا و استاندارد طراحی شده و با ظرفیت هزار نفر مشاعات خوبی نیز دارد که قرار است با کاربری ورزشی در اختیار وزارت ورزش و جوانان باشد.

وزیر ورزش و جوانان بیان کرد: باید برای ادامه کار برنامه ریزی شود و اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی در طرح‌های خود آن را به ما ارائه بدهند و وزارت ورزش و جوانان نیز باید از این طرح‌ها حمایت و ادامه کار را تسهیل کند و ما نیزعلاقمندیم هر چقدر به سمت مرکز استان میرویم سرانه ورزشی را بتوانیم افزایش دهیم.

او ادامه داد: همانطور که بار‌ها اشاره کرده ام، در حال حاضر حداقل ۴۰۰۰ پروژه ورزشی نیمه تمام در کشور داریم که در هفته تربیت بدنی حدود صد و هشتاد پروژه شهری و روستایی به بهره برداری خواهد رسید که یکی از آن‌ها همین سالن هزار هزار نفری شهرستان محلات است که اکنون افتتاح، و به بهره برداری رسید

سجادی هزاوه در خصوص اعتبارات طرح‌های ورزشی که در استان مرکزی به بهره برداری خواهد رسید گفت: اعتبارات پروژه‌های ورزشی در استان مرکزی بالغ بر۶۰ میلیارد تومان است و اعتبارات کل کشور هم باید محاسبه و در فرصت‌های بعدی اعلام خواهیم کرد.

او ادامه داد: ما سه راهکار برای اتمام ۴ هزار طرح‌های نیمه کاره داریم اولاً ازطریق منابع دولتی، دوما از طریق مشارکت‌های بخش خصوصی وسوما از طریق کمک‌های خیرین است.

انتهای پیام / ج

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.