سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اختلاس میلیاردی در شرکت زغال سنگ کرمان

بازرسی کل استان کرمان اعلام کرد: در بررسی عملکرد شرکت زغال سنگ کرمان، مشاهده شد، بیش از ۱۰ میلیارد ریال از وجوه شرکت اختلاس شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، بازرسی کل استان کرمان اعلام کرد: در بررسی عملکرد شرکت زغال سنگ کرمان مشاهده شد، مدیر روابط عمومی و امور ورزش شرکت زغال سنگ با مشارکت مدیریت شرکت و با همکاری تعدادی از فروشندگان کالا، بیش از ۱۰ میلیارد ریال از وجوه شرکت را اختلاس کرده اند.

پس از ارسال گزارش به مرجع قضایی مسئول روابط عمومی و امور ورزش شرکت با حکم قاضی پرونده بازداشت و متهم دیگر از تاریخ دستگیری مدیر روابط‌عمومی به محل شرکت مراجعتی نداشته است.

با وجود اینکه مدیر عامل شرکت مدت ۲۰ روز به محل کار مراجعتی نداشته است و اطلاع رسانی به مسئولان بالادستی شرکت در خصوص تعیین وضعیت مدیریتی شرکت انجام شده؛ اما تاکنون اقدام موثری برای ساماندهی مدیریت شرکت انجام نگرفته است.

منبع: خبرگزاری ایرنا 

انتهای پیام/ م 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
عدالت
۲۰:۴۳ ۱۲ آذر ۱۴۰۰
پاکدست تر و دلسوز و جهادی تر از مدیرعامل این شرکت توی زندگیم ندیدم، به هیییییییییییچ وجه این تهمت ها به این آقا صدق نمیکنه، فقط از خدا می‌خوام انشاالله دست اون نامرد های بیوجدانی که با آبروی این افراد بازی میکنن و اون هارو دلسرد میکنن رو بشه و خدا جواب کارشونو بده
کاربر
۱۱:۳۱ ۰۴ آبان ۱۴۰۰
به خدمات صورت گرفته در طول دو سال گذشته در شرکت زغالسنگ کرمان نگاه بیاندازید
کارگران همه از خدمات و حقوق بسیار بهتری برخوردار شده اند
راندمان شرکت بسیار بالاتر رفته
شرکت زغالسنگ جزو شرکت های برتر کشوری شده
حالا به نظر شما، مدیرعامل توانمند و پاک دست شرکت با این همه خدمات و سوابق ارزشمند ، که نیاز مالی به ده برابر این مبلغ به ظاهر اختلاص شده ندارد، آیا ممکن است بخاطر یک میلیارد تومان تمام سوابق خوب خود را نابود کند؟
قطعا عده ای مفسد از اینکه نمی توانند به منابع مالی شرکت دست اندازی کنند و از رشد و شکوفایی شرکت زغالسنگ کرمان ناراضی هستند چنین پاپوشی را برای این انسان توانمند درست کرده اند.