سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

لزوم هماهنگی بیشتر حوزه پرورشی در مدارس

معاون پرورشی و تربیت بدنی ناحیه ۴ اهواز بر لزوم هماهنگی حوزه پرورشی در فعالیت‌های مورد انتظار، داشتن مستند از فعالیت‌های صورت گرفته تاکید کرد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سبهانی معاون پرورشی و تربیت بدنی ناحیه ۴ اهواز گفت: همواره بر لزوم هماهنگی بیشتر حوزه پرورشی در فعالیت‌های مورد انتظار، داشتن پوشه‌ی کار و مستند از فعالیت‌های صورت گرفته تاکید می‌شود.

او با اشاره به اهمیت مشاوره در تعالیم اسلام، افزود: برای پیشبرد اهداف نظام تعلیم و تربیت نیازمند تلاش مضاعف و همت جهادی هستیم.

 اسدی مسئول مشاوره ناحیه ۴اهواز  در خصوص شناسایی دانش آموزان نیازمند خدمات مشاوره و دانش آموزانی که در دوره همه گیری کرونا مبتلا شده و یا عزیزی را از دست داده اند و نیز دانش آموزان بازمانده از تحصیل و معرفی آن‌ها به هسته‌ی مشاوره جهت دریافت کمک‌های روانشناختی تاکید کرد.

اسدی بیان داشت: معرفی خط یک هزار و ۵۷۰ به دانش آموزان و اولیا و فرهنگیان لازم است و همواره بر لزوم فعالیت مشاوران، معلمان و اولیاء در سامانه نظام مراقبتی دانش آموزان (نماد) برای جهت بخشی و بهبود کیفیت ارائه خدمات مشاوره‌ای یاریگرانه و پیشگیرانه تاکید می‌شود.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۱:۰۹ ۲۹ مهر ۱۴۰۰
باید به فعالیت های پرورشی توجه گردد