شریفی با اشاره به اهمیت هفته پیوند اولیاء و مربیان گفت: فعالیت‌های فرهنگی و تربیتی مدرسه باید با مشارکت والدین انجام شوند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، علی شریفی، مدیر آموزش و پرورش رامشیر گفت خانواده از عوامل اجتماعی تاثیرگذار در فرایند تربیت است که در پرتو همکاری پایدار و هدفمند با مدرسه فرصت تحقق اهداف آموزشی و تربیتی را فراهم می‌سازد.

او در ادامه با اشاره به کارکرد‌های انجمن اولیاء و مربیان در مدارس، افزود: وقوع تحولات گسترده در زندگی اجتماعی و رشد آگاهی‌های عمومی ایجاب می‌کند که با عبور از روش‌های سنتی به مدد یافته‌های علمی، سطح مشارکت والدین را افزایش دهیم.

شریفی با تاکید بر اینکه در دوران گسترش ویروس کرونا و آموزش غیرحضوری دانش آموزان، اولیا و مربیان به کمک یکدیگر شتافتند، اظهار داشت: در این دوران معلمان و والدین با همفکری و همراهی یکدیگر راهکار‌های اثربخشی را برای پیشرفت تحصیلی دانش آموزان از طریق شبکه "شاد" به کار گرفتند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان رامشیر در پایان با بیان اینکه در سال‌های اخیر تعامل فعال بین اولیاء و مربیان در مدارس آغاز شده است، تصریح کرد: از درگاه خداوند متعال برای والدین و مربیان و سایر دست‌اندرکاران تعلیم و تربیت توفیق روزافزون مسئلت دارم.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.