سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رفع محرومیت‌ها در سیستان و بلوچستان از اهداف سفر رئیس جمهور بود

نماینده مردم خاش، میرجاوه و تفتان گفت: توجه ویژه به معیشت و رفع مشکلات مربوط به ارزاق عمومی مردم و همچنین رفع محرومیت‌ها از جمله تاکیدات مهم ریاست‌جمهوری در سفر به این استان بود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،اسماعیل حسین زهی نماینده مردم خاش، میرجاوه و تفتان  اظهار کرد: رئیس جمهور با سفر به شهرستان‌های چابهار، زاهدان و زابل از نزدیک با مشکلات و مطالبات مردم را بررسی کرد.

وی افزود: در این سفر جلسات متعددی با معتدمین و افراد صاحب نظر در سطح استان برای همفکری و تعامل بیشتر برگزار شد.

نایب رییس کمیسیون عمران مجلس تصریح کرد: معضل حاشیه نشینی و کم بود آب در کل استان مهم‌ترین مشکلاتی بود که توسط مردم از حجت الاسلام رئیسی مطالبه شد.

نماینده مردم خاش، میرجاوه و تفتان افزود: توجه ویژه به معیشت و رفع مشکلات مربوط به ارزاق عمومی مردم و همچنین رفع محرومیت‌ها از جمله تاکیدات مهم ریاست‌جمهوری در این سفر بود.

حسین زهی خاطرنشان کرد: شناخت ظرفیت‌های اقتصادی استان برای ایجاد اشتغال و رونق تولید یکی دیگر از اهداف سفر حجت الاسلام رئیسی و هیأت همراه به سیستان و بلوچستان بود.

وی اذعان داشت: در خصوص تمامی اهداف و شاخص‌های مدنظر در این سفر تصمیمات مهمی اتخاذ شد امیدواریم اقدام فوری و تاثیرگذار برای رفع معضلات و مشکلات مطرح شده صورت بگیرد.

عضو مجمع نمایندگان سیستان و بلوچستان بیان داشت: بنای کار بر این بود تا پس از سفر و بازدید میدانی رییس جمهور از سیستان و بلوچستان سایر وزرا در حوزه مشکلات مطروحه حضور موثر داشته باشند.

حسین زهی تأکید کرد: حل مشکلات و معضلات جامعه و رسیدگی هرچه بیشتر به معیشت مردم و رفع محرومیت‌های موجود در گرو توجه ویژه دولت به سیستان و بلوچستان است.

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.