سیدمهدی عبادی مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) سیستان و بلوچستان، با حضور در بخش ساربوک مشکلات مددجویان را بررسی کرد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، سید مهدی عبادی مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) سیستان و بلوچستان در دیدار با مددجویان بخش ساربوک شهرستان قصرقند گفت: معیشت جامعه مددجویان و رفع سریع مشکلات آن‌ها باید مورد توجه ویژه مدیران مستقر در شهرستان‌ها قرار گیرد.

او گفت: ارائه خدمات مطلوب با رعایت کرامت انسانی مددجویان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) از رسالت‌های مهم این نهاد است.

مدیر کل کمیته امام خمینی (ره) سیستان و بلوچستان افزود: کمیته امداد یکی از دستگاه‌های برتر در پاسخگویی به درخواست‌های مردم است و همواره همکاران ما تمام تلاش خود را جهت خدمات دهی مناسب به کار برده اند.

او در ادامه عنوان کرد: با حضور در منزل تعدادی از مددجویان کمیته امداد بخش ساربوک دستور سریع نسبت به حل مشکلات آن‌ها صادر شد و علاوه بر بازدید از مرکز نیکوکاری محمد رسول الله (ص) این بخش به این خانوار‌ها بسته‌های کمک معیشتی و کارت هدیه اهدا شد.

انور رئیسی بخشدار ساربوک شهرستان قصرقند در استقبال خود به همراه امام جمعه، اعضای شورای شهر و معتمدین از مدیر کل کمیته امداد استان ضمن تشریح خدمات نهاد مقدس کمیته امداد گفت: خدمت بی منت به مردم و رفع فقر و محرومیت مهم‌ترین هدف کمیته امداد است که به خوبی این نقش را در جامعه ایفا می‌کند.

او  بیان کرد: استقرار نمایندگی کمیته امداد در بخش ساربوک از مهم‌ترین خواسته‌های مددجویان این بخش است که قول فعالیت دو روزه کمیته امداد در بخش ساربوک برای خدمات رسانی و کاهش هزینه‌ها به مردم داده شده است.

او گفت: آمادگی لازم برای تامین تجهیزات مورد نیاز جهت استقرار نمایندگی کمیته امداد را داریم و برای راه اندازی آن وسایل لازم را فراهم خواهیم کرد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محمدکریم
۰۰:۴۸ ۱۱ آذر ۱۴۰۱
بنده مددجو هستم برای ثبت‌نام ساختمان کردم خبری نیست
آخرین اخبار