سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برنامه ریزی برای بزرگداشت هفته وحدت و ۱۳ آبان در سمنان

برنامه‌های گرامیداشت هفته وحدت و روز ملی استکبار ستیزی در استان سمنان در نشست مسئولان نهاد‌های فرهنگی و تبلیغی اعلام شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، حجت الاسلام والمسلمین مرتضی مطیعی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان در این نشست به توطئه جدید دشمنان برای ایجاد تفرقه در بین شیعیان و اهل تسنن اشاره و تصریح کرد: برنامه‌های هفته وحدت باید در راستای تبیین و تشویق به همدلی و برابری و برادری و ایجاد رویکرد مشترک در مبارزه با اهداف پلید دشمنان اسلام باشد.

حجت الاسلام والمسلمین مرتضی مطیعی حملات تروریستی در مساجد و مراکز تجمع شیعیان با دسیسه امریکا و رژیم صهیونیستی از طریق داعش در افغانستان را یکی از نمود‌های عینی تفرقه افکنی و ایجاد دشمنی بین مسلمانان در هفته‌های منتهی به روز ولادت حضرت محمد (ص) دانست و تصریح کرد: با تاکید فراوان و دائمی رهبر معظم انقلاب اسلامی، مراجع شیعه و علمای اهل تسنن ملت‌های اسلامی بخوبی این موضوع را درک کرده و به هیچ وجه تحت تاثیر چنین حرکات ضد دینی قرار نخواهند گرفت.

او اصل و ریشه نامگذاری روز ۱۳ آبان را حرکت استکبار ستیزانه و شهادت دانش آموزان و دانشجویان در حمایت از انقلاب و اسلام برشمرد و بر پر رنگ کردن نقش جوانان در برگزاری برنامه‌های ویژه این روز تاکید کرد.

انتهای پیام/ح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.