سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افزایش ۱۹ درصدی حمل کالای اساسی در خراسان رضوی

رئیس اداره حمل و نقل کالای اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی گفت: حمل کالای اساسی به این استان در ۶ ماهه نخست امسال در مقایسه با مدت مشابه پارسال ۱۹ درصد افزایش یافته است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، محمدعلی خانی رئیس اداره حمل و نقل کالای اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی گفت: در ۶ ماهه نخست امسال ۸۶۱ هزار و ۷۴۰ تن کالای اساسی از بنادر چهار گانه کشور به خراسان رضوی حمل شده است که این رقم در مدت مشابه پارسال ۷۲۴ هزار و ۷۰۶ تن بوده است.

او افزود: با توجه به کاهش بارندگی و تولید محصولات کشاورزی امسال حجم انبوهی از کالای اساسی همچون گندم و نهاده دامی وارد بنادر کشور شد.

رئیس اداره حمل و نقل کالای اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی ادامه داد: از مجموع ۸۶۱ هزار تن کالا ۳۵۱ هزار تن از بندر امام خمینی (ره) خوزستان، ۳۰۵ هزار تن کالا از بندر شهید رجایی هرمزگان، ۱۵۵ هزار تن بار از بندر چابهار سیستان و بلوچستان و ۵۰ هزار تن کالا نیز از بندر امیرآباد مازندران به این استان حمل شده است.

خانی بیان کرد: نهاده‌های دامی به میزان ۴۲۳ هزار تن شامل ذرت دامی، کنجاله سویا، جو و گندم دامی و سایر اقلام بیشترین سهم را در کالای اساسی حمل شده به خراسان رضوی داشته اند.

انتهای پیام//ا.د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.