سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

وزش باد و گرد و خاک در سطح استان کرمان

کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی کرمان گفت: برای امروز وزش باد در برخی ساعات و از فردا وزش‌باد نسبتا شدید به همراه گردوخاک در سطح استان پیش بینی می‌شود.

مریم سلاجقه، کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، با اشاره به اینکه هم اکنون آسمان استان صاف تا کمی ابری است گفت: برای امروز وزش باد در برخی ساعات و از فردا وزش باد نسبتا شدید به همراه گردوخاک در سطح استان پدیده غالب است.

او افزود:شدت وزش باد در مناطق شرقی وجنوب شرق استان بیشتر خواهد بود.

سلاجقه با اشاره به اینکه کاهش کیفیت هوا و کاهش دید افقی در این مناطق دور از انتظار نیست بیان کرد: رانندگانی که قصد تردد از مسیر‌های شرقی استان را دارند با احتیاط برانند و از شرایط جاده‌ها با خبر باشند.

او گفت: روز‌های پایانی هفته هوای استان سرد می‌شود و شدت سرما  در مناطق غربی و شمالی استان بیشتر خواهد بود.

سلاجقه افزود: شهرستان منوجان در ۲۴ ساعت گذشته با دمای ۳۷درجه سانتیگراد، گرم‌ترین منطقه استان بوده است وصبح امروز لاله زار با دمای ۳ درجه سانتیگراد خنک‌ترین نقطه استان به ثبت رسیده است.

کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی استان حداقل دمای امروز شهر کرمان را ۹ درجه سانتیگراد اعلام کرد و گفت: امروز دمای کرمان در گرم‌ترین ساعات به ۲۹درجه سانتیگراد می‌رسد.

انتهای پیام/ی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.