کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان گفت: برای امروز افزايش ابر و وزش باد در برخی مناطق استان پيش بينی می شود.

مریم سلاجقه، کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،با اشاره به این که هم اکنون آسمان استان صاف تا کمی ابری است، گفت: برای امروز افزایش ابر، وزش باد و جوی نسبتا پایدار تا آخر هفته پیش بینی می شود.

او افزود: امروز از شدت وزش باد در مناطق شرقی تا پایان هفته کاسته می شود و از روز جمعه سرعت وزش باد در این مناطق افزایش می یابد.

سلاجقه با اشاره به اینکه تا اواسط هفته آینده روند افزایش ۲ تا ۳ درجه دمای هوا را خواهیم داشت بیان کرد: از اواسط هفته آینده مجدد روند کاهش دما رخ خواهد داد.

سلاجقه افزود: شهرستان منوجان در ۲۴ ساعت گذشته با دمای ۳۵ درجه سانتیگراد، گرم‌ترین منطقه استان بوده است وصبح امروز لاله زار با دمای ۳ درجه سانتیگراد سردترین نقطه استان به ثبت رسیده است.

کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی استان حداقل دمای امروز شهر کرمان را ۴ درجه سانتیگراد اعلام کرد و گفت: امروز کرمان در گرم‌ترین ساعات به ۲۶درجه سانتیگراد می‌رسد.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار