سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تست پوینت و مارکرهای بتنی در شرکت گاز استان یزد

مدیرعامل شرکت گاز استان یزد، از اصلاح نقشه و تغییرات ساختاری تست پوینت و مارکرهای بتنی به منظور استفاده در خطوط لوله گاز خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، علی اکبر میدانشاهی مدیرعامل شرکت گاز استان یزد گفت: با توجه به نقش پر کاربرد تست پوینت ها برای اندازه گیری پتانسیل خطوط لوله و همچنین استفاده از مارکرها که نشان دهنده مسیر لوله است کارشناسان شرکت گاز استان ، اقدام به استفاده از تست پوینت و مارکرهایی از جنس بتن نمودند.

او افزود: تست پوینت و مارکرهای بتنی، علاوه بر قیمت مناسب و مصونیت در برابر سرقت، نسبت به نمونه های فلزی موجود، در برابر زنگ زدگی به ویژه در زمین های مرطوب و مشکل دار نیز مقاوم می باشد.

مدیر عامل شرکت گاز استان، یاد آور شد: افزایش کیفیت عایق بند های الکتریکی، افزایش عمر بتن در برگیرنده غلاف پی وی سی، با توجه به استفاده از رنگ و پوشش مخصوص بتن، یکسره شدن کابل اندازه گیری و همچنین بارگیری، بار اندازی و حمل نقل بسیار آسان بدلیل حذف هادی مزاحم صلب و غیر قابل انعطاف و جایگزینی آن با هادی منعطف با پوشش مستحکم و با قابلیت اجرا در محل پروژه را از دیگر مزیت های تست پوینت و مارکرهای بتنی اعلام نمود.

میدانشاهی در پایان با توجه به مزیت های تست پوینت و مارکرهای بتنی جدید در مقایسه با نمونه قبلی آنها گفت: نقشه اصلاحی به شرکت ملی گاز ایران ارسال شده تا در صورت تأیید و صلاحدید توسط سایر شرکت های گاز استانی نیز مورد استفاده قرار بگیرد.

انتهای پیام/ی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.