سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نماینده مقام معظم رهبری در امور اهل سنت سیستان و بلوچستان:

سیستان و بلوچستان به لحاظ تربیت طلاب اهل سنت خودکفا شده است

نماینده ولی فقیه در سیستان وبلوچستان گفت: استان دارای مدارس علمیه و مساجد مختلفی از میان اهل سنت است که باعث شده منطقه به لحاظ تربیت طلاب و علما خودکفا شود و هر کدام از این‌ها می‌تواند در دستور کار هیات هندی قرار داشته و موثر باشد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، حجت الاسلام مصطفی محامی نماینده ولی فقیه در سیستان وبلوچستان   با حضور در مسجد مکی اهل سنت زاهدان و دیدار با شیخ سلمان حسینی‌ندوی از علمای برجسته هندوستان و مدیر دارالعلوم ندوه‌العلما لکهنو و مولوی عبدالحمید اسماعیل‌زهی مدیر حوزه علمیه دارالعلوم زاهدان اظهارداشت: شهر زاهدان از سالیان دور به عنوان پایتخت وحدت اسلامی در جمهوری اسلامی ایران شناخته شده و تعامل، پیوند‌ها و رفت‌وآمد‌ها در سطوح مختلف جامعه به خصوص در بین علما وجود دارد.

نماینده مقام معظم رهبری در امور اهل سنت سیستان و بلوچستان تصریح کرد: همه مردم در جهت یک‌صدایی و همکاری فعال هستند و این ارتباطات تاثیرگذار بوده و باعث شده حرف آنان یکی باشد و چنین چیزی برای رشد علمی، فرهنگی و اقتصادی این مردم تاثیرگذار بوده است.

نماینده، ولی فقیه در سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: علمای استان نیز در کنار مسوولان دستگاه‌های اجرایی برای رشد و اعتلای این استان تلاش کردند.

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.