سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دومین طرح ضربتی نظافت شهری خرمشهر آغاز شد/کارگران واریزی خواهند داشت

مدیر روابط عمومی شهرداری خرمشهر گفت: از امروز دومین طرح ضربتی نظافت شهری خرمشهر آغاز شد.

نیما رحیم پور، مدیر روابط عمومی شهرداری خرمشهر در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ، گفت: دومین طرح ضربتی نظافت شهری خرمشهر به منظور پاکسازی معابر این شهرستان با ۱۰ خودروی حمل زباله و ۲۰ کارگر آغاز شد.

او علت انباشت زباله روز‌های اخیر در معابر شهری خرمشهر را پرداخت نشدن مطالبات کارگران و همچنین فرسودگی ناوگان حمل زباله در این شهر دانست.

رحیم پور با اشاره به کمبود نیروی خدماتی در اداره‌ی شهرداری خرمشهر افزود: تعداد همه‌ی نیروی انسانی بخش خدمات این اداره ۹۰ نفر است که پاسخگوی این حوزه نیست.

مدیر روابط عمومی شهرداری خرمشهر از پیگیری‌ها برای اختصاص اعتبارات با هدف تعمیر ناوگان حمل زباله این شهر خبر داد و توضیح داد: تعمیر فرسودگی آن‌ها ۳ میلیارد تومان هزینه درپی دارد که پس از انجام مکاتبات و وعده‌هایی در نشست‌های استانی داده شد، تا کنون مبلغی به این منظور اختصاص نیافته است.

او اعزام سه ناوگان حمل زباله در طرح ضربتی نظافت شهری قبل و ۱۰ ناوگان در طرح کنونی را موقتی و به صورت کرایه‌ای خواند، چون تجهیزات نظافتی شهری خرمشهر به علت محدودیت و فرسودگی توانایی جمع آوری این حجم از زباله انباشته شده را ندارند.

در طرح اول ضربتی نظافت شهری برخی شهرداری‌های خوزستان از جمله ماهشهر، مینوشهر، ملاثانی و بندرامام به عنوان شهرداری‌های معین معرفی شدند تا بخشی از تجهیزات حمل زباله خود را به خرمشهر اعزام کنند.

کارگران شهرداری خرمشهرواریزی خواهند داشت

رحیم پور با اشاره به پرداخت بخشی از معوقات کارگران در هفته‌ی گذشته از واریزی دوباره آن‌ها در هفته‌ی آینده خبر داد.

او با بیان افزایش مبلغ پرداختی ارزش افزوده به این اداره از مهرماه افزود: با نشست‌های استانی با اداره مالیاتی قرار بر آن شد به جای آن که ماهانه مبلغ ارزش افزوده پس از ارسال به تهران و تایید شدن به شهرداری‌های استان ارسال شود، به صورت مستقیم از استان به حساب شهرداری‌های خوزستان واریز شود.

رحیم پور نتیجه‌ی این این تغییر در روند پرداختی مالیات بر ارزش افزوده به شهرداری‌ها را سرعت بخشی و افزایش نسبی مبلغ دریافتی کارگران این اداره دانست.

انتهای پیام / ا

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.