رئیس شورای شهر خرمشهر از وجود ۷۱ پرسنل مامور به خدمت شهرداری این شهرستان با وجود ناتوانی در پرداخت حقوق نیرو‌ها توسط این اداره خبر داد.

عبدالنبی پورخلف، رئیس شورای اسلامی شهر خرمشهر در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ، گفت: تعداد ۷۱ نفر از پرسنل شهرداری خرمشهر به عنوان مامور به خدمت در سایر ادارات مشغول به خدمت هستند.

او افزود: این افراد حقوق خود را از شهرداری این شهرستان دریافت می کنند اما در ادارات دیگری فعالیت می کنند.

پورخلف با بیان اینکه پرسنل مامور به خدمت شهرداری خرمشهر در روزهای آینده به این اداره باز می گردند ادامه داد: آن هایی که قرارداد آن ها تمام شده باشد در صورتی قراردادشان تمدید می شود که کارایی لازم را برای این اداره و خدمت به شهروندان را داشته باشند.

او با اشاره به اینکه تعدادی از پرسنل در ادارات آبادان کار می کنند ، ادارات شورای حل اخلاف خرمشهر ،اداره ثبت احوال این شهرستان،اداره کل مالیاتی خوزستان، فرمانداری و سازمان امورمالیاتی خرمشهر را از جمله اداراتی خواند که پرسنل شهرداری در آنجا مشغول به کار هستند.

رئیس شورای اسلامی شهر خرمشهر مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس خرمشهر، اداره صنعت، معدن و تجارت و اداره تربیت بدنی را نیز از دیگر اداراتی خواند که برخی پرسنل شهرداری این شهرستان به آنجا اعزام می شوند.

انتهای پیام / ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.