سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خدمت تخصصی سپاه روح الله به بیش از ۲ هزار بیمار

سپاه روح الله از ابتدای سال تا کنون به بیش از ۲ هزار بیمار خدمات تخصصی ارائه داده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، سردار محسن کریمی فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی در حاشیه مراسم تکریم و معارفه فرمانده سپاه شهرستان خنداب گفت: سپاه روح الله از ابتدای سال تاکنون به بیش از ۲ هزار بیمار خدمات ارائه داده است.

سردار کریمی افزود: با توجه به اینکه بیمارستان قدس اراک در اختیار سپاه استان مرکزی قرار گرفته است سپاه روح الله خدمات تخصصی به بیماران ارائه می‌دهد.

او اضافه کرد: در کنار کار در بیمارستان، ایجاد نقاهتگاه در پیک‌های چهارم و پنجم از دیگر اقدامات بوده است و سپاه روح الله در بحث سرعت بخشیدن به واکسیناسیون با ایجاد مراکز تجمیعی تزریق واکسن به طور مستقل ورود پیدا کرده و تا پایان بیماری هم آماده ارائه خدمت به هم استانی‌ها هستند.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی بیان کرد: در این مدت حدود ۱۸ ماهی که جامعه گرفتار بیماری کرونا شده سپاه استان مرکزی در کنار همه ادارات، نهاد‌ها، مردم و مدافعین سلامت قرار گرفت و در زمینه‌های ضد عفونی‌ها، تولید ماسک، کمک‌های مومنانه خدمت رسانی کرد.

مراسم تکریم و معارفه فرمانده سپاه شهرستان خنداب با حضور سردار کریمی فرمانده سپاه روح الله استان، و مسئولین شهرستان در سالن چندمنظوره شهید فهمیده برگزار شد.

در این مراسم سرهنگ حسین عزیزی به عنوان فرمانده جدید سپاه شهرستان خنداب معرفی و از زحمات سرهنگ محسن صادقی فرمانده قبلی تقدیر و تشکر شد.

انتهای پیام / ج

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.