سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تمدید اعتبار دفترچه بیمه سلامت همگانی و روستائیان

مدیر سرپرستی بیمه سلامت شمال استان اصفهان از تمدید اعتبار سیستمی بیمه‌های سلامت همگانی، روستائیان به مدت سه ماه خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،  مسلم آشوری مدیر سرپرستی بیمه سلامت شمال استان اصفهان گفت: با توجه به پایان یافتن اعتبار دفترچه‌های بیمه‌شدگان عضو صندوق‌های سه‌گانه در پایان شهریورماه، ارائه خدمات به مدت سه ماه دیگر به صورت متمرکز و سیستمی در ستاد سازمان تمدید شده است.

وی گفت: این اقدام سازمانی در راستای رضایتمندی بیمه‌شدگان و پیشگیری از ایجاد شلوغی و تجمع در دفتر‌های پیشخوان در شرایط شیوع کرونا و خطر‌های ناشی از این ویروس همه‌گیر و گسترش این بیماری است.

مدیر سرپرستی بیمه سلامت شمال استان اصفهان، افزود: امیدواریم در مدت سه ماه آینده، بیمه‌شدگان و افراد فاقد پوشش بیمه‌ای به منظور تمدید و یا ثبت درخواست پوشش بیمه معتبر از طریق سامانه‌های خدمات غیر حضوری سازمان و نیز دفاتر پیشخوان دولت طرف قرارداد اقدام کنند.

آشوری تأکید کرد: بیمه‌شدگانی که پوشش بیمه آن‌ها به صورت سیستمی تمدید اعتبار شده و سایر بیمه‌شدگانی که هم‌اکنون دارای پوشش بیمه معتبر هستند، در فاصله زمانی۴۰ روز مانده به پایان اعتبار، با مراجعه به سایت http://eservices.ihio.gov.ir/esc نسبت به تمدید اعتبار پوشش بیمه خود اقدام کنند.

وی تصریح کرد: اعتبار دفاتر روستاییان و سلامت همگانی تا پایان آذر ۱۴۰۰ تمدید شده و پس از این تاریخ، تمدید اعتبار سیستمی در ستاد سازمان متوقف خواهد شد.

منبع:ایسنا

انتهای پیام

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.