معاون حمایت و سلامت کمیته امام خمینی (ره) استان اصفهان گفت: کمیته امداد با همکاری بیمارستان‌های علوم پزشکی و داروخانه‌های منتخب به کمک مددجویان شتافت.

هادی بنایی معاون حمایت و سلامت کمیته امام خمینی (ره) استان اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، گفت: با تفاهم‌نامه‌ای که بین کمیته امداد امام خمینی (ره) و بیمارستان‌های علوم پزشکی امضا شد ۹۵ درصد هزینه درمان بیماران بستری تحت پوشش کمیته امداد پرداخت می شود، اما برای بیماران سرپایی این مبلغ متفاوت است.


او افزود: داروخانه‌های هلال احمر، حکیم شفا، سجاد، شهید منتظری و داروخانه الزهرا به صورت مستقیم با کمیته امداد امام خمینی (ره) همکاری می‌کنند.


معاون حمایت و سلامت کمیته امام خمینی (ره) استان اصفهان اظهار کرد: بیمه پایه کمیته امداد امام خمینی (ره) برای شهر‌های بالای ۲۰ هزار نفر به صورت مستقل عمل می‌کرد و در سال ۱۳۹۸ با جابه‌جایی ردیف بودجه و مذاکرات لازم تحت پوشش بیمه سلامت قرار گرفت.


بنایی اضافه کرد: در واقع برای ۸۱۰۰ نفر از عشایر و روستاییان نیز از بیمه بازنشستگی استفاده می‌شود که مستقیما حقوق آن‌ها از تهران واریز می‌شود.


او گفت: از سال ۱۳۹۰ برای ۲۰ هزار مددجوی تحت حمایت این کمیته از جمله زنان سرپرست خانوار حق بیمه پرداخت شده‌است که با رسیدن به سن تعیین شده بازنشستگی دریافت می‌کنند که در حال حاضر این رقم به ۴۲۰۰ نفر کاهش پیدا کرده است.


انتهای‌پیام/ص

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.