سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عامل انتشار آگهی‌های دروغین در سایت دیوار به دام افتاد

مدیرکل تعزیرات حکومتی فارس از بازداشت فرد متقلب که به بهانه ساخت کابینت از اعتماد مشتریان سوءاستفاده کرده و علی رغم دریافت پول متواری شده بود، خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، غلامرضا سالاری مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس اظهار کرد: در پی شکایات متعدد شهروندان از یک کابینت ساز متقلب در شیراز که مبالغ هنگفتی پول را از مشتریان دریافت کرده و متواری شده بود، چندین فقره پرونده برای این فرد در شعب تعزیرات حکومتی استان تشکیل و حکم محکومیت او نیز صادر شد که با توجه به متواری بودن متهم، رسیدگی به موضوع به طور ویژه در دستور کار اجرای احکام این اداره قرار گرفت.

او افزود: بر اساس تحقیقات به عمل آمده این فرد با تبلیغ در سایت دیوار، وعده انجام کار به قیمت کمتر از بازار را می‌داد و از این طریق اقدام به جلب مشتری کرده و پس دریافت کل وجه، کار را نیمه کاره رها و متواری می‌شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس با بیان اینکه فرد مذکور از سال ۹۶ متواری بود، اضافه کرد: پلیس امنیت اقتصادی با انجام اقدامات فنی موفق به شناسایی و بازداشت متهم شد که با تلاش ماموران اجرای احکام این اداره کل، شاکیان این فرد در تعزیرات حکومتی، مطالبات خود را دریافت و همه پرونده‌ها اجرا شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس ضمن هشدار به شهروندان در خصوص دقت کافی در سفارش از سایت‌های خرید و فروش، نظارت هر چه بیشتر بر این گونه سایت‌ها را خواستار شد و گفت: شهروندان در صورت مشاهده موارد مشکوک، موارد را به پلیس فتا گزارش دهند تا نسبت به برخورد با متخلفان اقدام لازم به عمل آید.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.