سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رفع تصرف بیش از ۱۵ هکتار از مراتع درجه یک کشور در آمل

بیش از ۱۵ هکتار از مراتع درجه یک کشور در ۲ روستای ییلاقی شهرستان آمل رفع تصرف شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، عباس زاده رئیس اداره منابع طبیعی آمل با بیان اینکه حضور به موقع و قاطع نیرو‌های واکنش سریع منابع طبیعی استان مانع از تصرف اراضی ملی به دست فرصت طلبان در ۲ روستای ییلاقی شهرستان آمل شد، گفت: بیش از ۱۵ هکتار از مراتع درجه یک کشور در این مناطق رفع تصرف شد.

او افزود:فرصت طلبان با استفاده از کمبود نیرو در منابع طبیعی و ضعف نظارتی دستگاه‌های مرتبط، با بهانه‌هایی همچون بی خانمان‌ها و یا تعلیف و اسکان دام، اقدام به دیوار کشی، فنس کشی و حتی ساخت بنا در داخل اراضی ملی کرده بودند.

عباس زاده گفت:با ارسال پرونده آنان به دادگاه، در نهایت حکم محکومیت این افراد صادر شد که در عملیاتی در دو روستای خوش واش و کپین در بخش امامزاده عبدالله آمل حکم قلع و قمع به اجرا در آمد.

او افزود:در این عملیاتی که با هماهنگی دادستانی شهرستان امل و با حضور نیرو‌های واکنش سریع منابع طبیعی مازندران منطقه ساری، پلیس امنیت اقتصادی استان، یگان حفاظت منابع طبیعی امل و نیز نیروی انتظامی شهرستان در دو روستای خوش واش و کپین اجرا شد، تمام اراضی ملی ایکه در تصرف افراد بود با تخریب حصارکشی‌ها، فنس کشی‌ها و نیز تخریب بنا و ساختمان ازادسازی شد.

روستا‌های خوش واش و کپین در بالای کوه و مشرف بر دشت مازندران واقع شده که در زمان شب و صاف بودن اسمان، روشنایی چراغ خانه‌های روستا، در شهر‌های امل، محموداباد، سرخرود، فریدونکنار، بابلسر، بهنمیر و بابل قابل رویت هست.
انتهای پیام/س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.