فرمانده انتظامی شهرستان ساری از رفع تصرف و آزادساری حریم راه با تخریب ۱۳ مغازه در محدوده محور تاکام- ساری خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری،سرهنگ عبدالله حسن زاده فرمانده انتظامی شهرستان ساری گفت: با توجه به تصرف غیر قانونی و تجاوز به حریم راه توسط برخی کسبه‌ها و مغازه داران در محور تاکام - ساری در راستای اجرای دستور قضائی مبنی بر رفع تصرف و آزاد سازی حریم راه، موضوع به صورت ویژه در دستور کار عملیاتی ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

او افزود: با هماهنگی قضائی و با حضور نماینده دادستان و کارشناسان اداره راه و شهرسازی مازندران، ماموران انتظامی نسبت به رفع تصرف و آزاد سازی حریم راه بدون هیچ گونه تنش و درگیری اقدام کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ساری با اشاره به صدور چندین مرحله اخطار و تذکر قضائی به متصرفان و واحد‌های صنفی متخلف از اجرای موفقیت آمیز این طرح خبر داد و گفت: اجرای مقتدرانه این طرح موجب رضایتمندی شهروندان و اهالی منطقه شده و از عملکرد پلیس قدردانی کردند.

سرهنگ حسن زاده در پایان ضمن قدردانی از همکاری و تعامل خوب مردم با پلیس در اجرای این طرح از شهروندان خواست، در صورت مشاهده هرگونه تصرف اراضی ملی از سوی افراد سودجو سریعاً مراتب را از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.
انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار